خبرهای داغ:
نامه دانشجویان بسیجی خراسان جنوبی به نمایندگان مجلس:
نامه دانشجویان بسیجی استان خراسان جنوبی به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جهت حمایت قاطع از طرح CGT منتشر شد.
کد خبر: ۹۰۴۰۷۲۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، متن کامل نامه دانشجویان بسیجی استان خراسان جنوبی به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جهت حمایت قاطع از طرح  CGT را در ادامه می خوانید:

 

حمایت از کالای ایرانی

امروز دانشگاه بیش از همیشه به بسیج دانشجویی و دانشجویان در صراط مستقیم نیازمند است . مقام معظم رهبری

حضور نمایندگان محترم مردم استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی

حجه السلام عبادی، دکتر امیرحسن خانی، دکتر افضلی، مهندس فلاحتی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد و با عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، همان طور که مستحضر هستید اکنون در شرایطی به سر می بریم که وضعیت اقتصادی کشور و مردم با بحران های جدی رو به رو شده است و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب نیز بر این مسائل دامن می زنند. مردم با تحریم هایی که به ظاهر گریبان ملت را گرفته است دست و پنجه نرم می کنند اما غافل از اینکه انبار  باروت در داخل کشور تعبیه شده است. افرادی که با دارایی های زیاد بازار را قبضه کرده و دست بر انبار کردن کالاهای مورد نیاز و علی الخصوص مسکن ، ارز ، سکه و دلار می زنند و دلیل اصلی بوجود آوردن تورم هستند همان عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور می باشند؛ که بدون توجه به منافع مردم و کشور و در پی منافع شخصی دست به معاملات سفته بازاری می برند. حال آنکه راه حل های موجود تنها درون کشور است که یکی از آنها قانون مالیات بر عایدی سرمایه می باشد.

از آنجا که چند روزی است طرح مالیات بر عایدی سرمایه(cgt) در مجلس شورای اسلامی مطرح شده و با توجه به اینکه این طرح در 2 مرحله ی قبل توسط جریان های صاحب نفوذ ، قدرت و ثروت از دستور کار مجلس خارج شده است ؛ از جنابعالی به عنوان نماینده متعهد مردم ولایتمدار و شهید پرور استان خراسان جنوبی درخواست می کنیم تا علاوه بر تبیین ضرورت این طرح برای سایر نمایندگان به فکر معیشت مردم و صالح کشور باشید و در همین راستا اقدامات لازم و انقلابی را عنایت فرمائید.

بسیج دانشجویی به عنوان تشکل انقلابی و نماینده دانشجویان دانشگاه های استان به طور جد پیگیر قضیه خواهد بود و اعلام آمادگی خود را نسبت به همکاری در این مورد و در هر زمینه ای اعلام می دارد.

دانشگاه بیرجند
دانشگاه صنعتی بیرجند
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر بیرجند
دانشگاه فرهنگیان امام سجاد)ع( بیرجند
دانشگاه آزاد بیرجند
دانشگاه پیام نور بیرجند
آدرس:

دانشگاه آزاد فردوس بیرجند، انتهای خیابان معلم

تلفن :
دانشگاه بزرگمهر قاین 056-32343030
دانشگاه آزاد طبس 056-32922622
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی دورنگار: 056-32343030

قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی www.bso.ir

 لزوم حمایت نمایندگان مجلس از قانون مالیات بر عایدی سرمایه

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها