️تیم نوجوانان مازندران در مسابقات کشوری با مربیگری رامین مدبر مربی تیم مقاومت بسیج رامسر و طاها نیاستی پدیده این مسابقات توانست به مقام قهرمانی کشور برسد.
کد خبر: ۹۰۴۰۷۲۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، تیم مقاومت بسیج رامسر در سال های اخیر با تدبیر و مدیریت درست با هدف آینده نگری و تربیت بازیکنان در عرصه های استانی و کشوری موفقیت های زیادی را بدست آورده است که اثراتش در مسابقات استانی و کشوری روز به روز نمود عینی پیدا می کند.

طاها نیاستی از بازیکنان آینده دار تیم مقاومت بسیج رامسر که در تیم مازندران نیز حضور داشته در محافل ورزش والیبال در سطح کشوری مطرح شده است.
در این بین نمی توان از نقش اثرگذار مربی موفق و با علمی همانند رامین مدبر و مسئول هیئت والیبال بسیج شهرستان رامسر زید یحیی نژاد گذشت زیرا با تمام وجود و با دلسوزی برای والیبال شهرستان پای کار آمدند و توانستند با میدان دادن به جوانان و نوجوانان موفقیت های خوبی را بدست بیاورند.

گفتنی است مسابقات قهرمانی کشور با حضور مربی تیم ملی ایران محمد وکیلی برگزار شد و بنا بر انتخاب وی طاها نیاستی بهترین پاسور بازیها انتخاب شد.

لازم به ذکر است احتمال می رود طاها نیاستی برای اردوی تیم ملی نوجوانان برای مسابقات جهانی دعوت شود.

در آخر جا دارد از فرمانده سپاه ناحیه رامسر جناب سرهنگ محمدی و برادر رضا رانکوه احمدی مسئول تربیت بدنی سپاه رامسر و نیما رمجی ریاست اداره ورزش وجوانان رامسر، ریاست هیات والیبال رامسر آقای رحمان حلاجیان، باشگاه مقاومت رامسر و از مرد زحمت کش والیبال مقاومت رامسر آقای حسن نیاستی و همه عزیزان تقدیر تشکر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها