فرمانده سپاه سلمان گفت: حفظ ارزش های انقلاب و داشتن تفکر انقلابی از ویژگیهای پاسداران است.
کد خبر: ۹۰۴۰۷۳۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

سردار امان الله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان در جلسه توجیهی اهداف و برنامه‌های و دیدار با کارکنان ستادی سپاه سلمان با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت و تاکید بر ادامه راه شهدا گفت: ادامه راه شهدا یک وظیفه است و شهادت آرزوی مردان بزرگ است.

وی با اشاره به ویژگی‌های یک فرمانده، افزود: فرمانده باید شناخت کاملی از امکانات و همچنین منابع انسانی موجود داشته باشد تا بتواند در مواقع حساس تصمیمی صحیح اتخاذ کند، البته همکاری و همدلی نیز بین کارکنان نیز نقش موثری در تحقق این مهم در یک سازمان دارد.

سردار گشتاسبی بیان کرد: سرکشی از رده‌های مختلف و تامین نیاز‌های آنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این میان ارتباط معنوی بین کارکنان نیز باید تقویت شود.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ما پاسداریم و انقلابی فکر کردن ویژگی ماست و یک پاسدار واقعی همانطور که از اصل نظام و ارزش‌های انقلابی دفاع می‌کند برای رضای خدا نیز  مجاهدت و تلاش می‌کند.

وی با قدردانی از تلاشهای بی شائبه سردار معروفی برای خدمت رسانی به مردم استان گفت: فرمانده هان سابق سپاه سلمان انسان‌های بزرگی بودند که توانایی انجام هر کاری را داشتند و هر وقت اراده می‌کردند می‌توانستند اقدامات موثری را اجرایی کنند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد:ماموریت سپاه تامین امنیت و حفظ ارزش‌های انقلابی است و برای تحقق این مهم اقدامات و برنامه‌های مهمی را عملیاتی کرده است.
ارسال نظرات