حجت الاسلام سلیمی در مراسم افتتاح پروژه های بسیج سازندگی عنوان کرد
نماینده ی مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت:سرعت عمل و کیفیت  دو ویژگی برجسته ی اجرای طرح های سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۹۰۴۰۷۸۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان؛حجت الاسلام والمسلمین دکتر علیرضا سلیمی نماینده ی مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح طرح های عمرانی بسیج سازندگی سپاه دلیجان در روستای کهک ، حضور فعال بسیج در عرصه ی سازندگی و محرومیت زادیی را الگویی برای سایر دستگاه های خدمت رسان توصیف کرد.

سلیمی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی گفت : سرعت عمل و کیفیت  دو ویژگی برجسته ی اجرای طرح های سپاه و بسیج است که علت آن را می توان تخصص و مهارت نیروی ها در کنار تعهد و عمل انقلابی دانست.

لازم به ذکر است مرمت و بازسازی مسجد روستا و ساخت سرویس بهداشتی برای اهالی روستا دو طرحی بود که در این مراسم افتتاح شد همچنین در سال های گذشته نیزبسیج سازندگی طرح های  لایروبی استخر آب کشاورزی و ساخت حمام برای اهالی را به منظور محرومیت زدایی از این روستا مورد بهره برداری قرار داده بود.

پس از افتتاح این پروژه ها، حجت الاسلام سلیمی به همراه سرهنگ مهدی نباتی فرمانده سپاه ، بخشدار  و سایر مسئولین دلیجان پای دردل مردم روستا نشستند و مشکلات اهالی روستا در موضوعات کشاورزی ، دامپروری و آب شرب را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/ا

ارسال نظرات