ملکشاهی خبر داد؛

بررسی طرح تشکیل «سازمان مبارزه بامفاسد اقتصادی»

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: رئیس مجلس بعدازظهر امروز در این کمیسیون حضور می‌یابد تا درخصوص طرح تشکیل «سازمان مبارزه با مفساد اقتصادی» بررسی و تبادل نظر شود.
کد خبر: ۹۰۴۰۷۹۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: رئیس مجلس بعدازظهر امروز در این کمیسیون حضور می‌یابد تا درخصوص طرح تشکیل «سازمان مبارزه با مفساد اقتصادی» بررسی و تبادل نظر شود.

 

بررسی طرح تشکیل «سازمان مبارزه بامفاسد اقتصادی» با حضور لاریجانی

اللهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، از تشکیل جلسه عصر امروز(یکشنبه 7مرداد) این کمیسیون با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس خبر داد و اظهار داشت: هدف از حضور آقای لاریجانی در کمیسیون حقوقی و قضایی، همفکری و بحث و بررسی در خصوص مواد باقی مانده از طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

وی افزود: این طرح که بررسی آن از اواخر مجلس قبل آغاز شده بود حدود ۴۵ ماده داد که تاکنون ۲۸ ماده از آن در کمیسیون به تصویب رسیده و ۱۰ تا ۱۵ ماده دیگر باقی مانده که احتمالا امروز بررسی آنها به تصویب می رسد.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه تاکنون نیز چند نوبت در نشست مشترک با رئیس مجلس در خصوص این طرح همفکری شده، خاطرنشان کرد: پس از تصویب کامل این طرح در کمیسیون اقتصادی، گزارش آن به هیات رئیسه مجلس ارائه می شود و پیش بینی می کنیم تا یک ماه آینده در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

ارسال نظرات