یاد شهدا باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد

امام جمعه شهر فارسان گفت: شهدا سرمایه های عظیم ملت ایران هستند که در تاریخ ایران جاودان خواهند ماند.
کد خبر: ۹۰۴۰۸۲۷
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری ؛ امام جمعه شهر فارسان به همراه امیر سرتیپ سامانی و امیر سر تیپ دادستانی از خانواده های معزز شهدا دیدار  و دلجوئی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین ملک پور گفت: ديدار با خانواده ايثارگران و جانبازان يك ديدار معمولي نيست و هدف از این ديدارها، نوعي سپاسگذاری و خدمتگذاری مسئولین از ولی نعمتان انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین ملک پور در دیدار از خانواده های شهدا با اشاره به اقتدار و ابهت ایران اسلامی در برابر ابر قدرت ها و همچنین پیشرفت های حاصله برای مملکت عزیز ایران در عرصه های مختلف بیان داشت: اگر ایثارگری ها و رشادت های شهدای بزرگوارمان از اوایل انقلاب تا به امروز نبود خدا می داند که دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی چه بر سر انقلاب و مملکت و نوامیس مردم می آوردند.

وی در ادامه اظهار داشت: هر شهيدی که در راه اين وطن جان خود را فدا کرده برای ايستادگی اين پرچم دينی و اسلامی قدم برداشته و اکنون وظيفه ادامه راه بر عهده ماست، اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون اين آرامش را نداشتيم و بايد مردم و ملت ما قدرشناس شهدا، خانواده معظم شهدا، ايثارگران و‌ آزادگان باشند .
حجت الاسلام و المسلمین ملک پور خانواده معظم شهدا را نماد ايستادگي و اميد در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس زحمات زيادي براي اين انقلاب و نظام کشيده شده که همه را مرهون زحمات شهدا و ايثارگران هستيم .
در این دیدارها با حضور جانشین سپاه فارسان ، رئیس بنیاد شهید و امام جمعه شهر فارسان به همراه امیر سرتیپ سامانی و امیر سرتیپ دادستانی از خانواده شهید جهانگیر احمدی ،خانواده شهید فضل ا... زارع، خانواده شهید فتح ا... تیموری، خانواده شهید مرتضی هاشمی، خانواده شهید یادگار سلحشور، دیدار صورت گرفت.

ارسال نظرات