خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند همچنین به وجود بیش از ۷۰۰ هکتار زمین آبی و دامداری پررونق این بخش اشاره کرد و گفت: این بدین معناست که روستای میان آبه در مسیر توسعه قرار دارد و دارای ظرفیت‌های زیادی برای پیشرفت و آبادانی است.
کد خبر: ۹۰۴۰۸۴۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷

روستای «میان آبه»  در مسیر توسعه قرار داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در بازدید از روستای مهین آباد (میان آبه) بخش گیان در جمع مردم روستا به نقش به سزای علما و روحانیون در روستاهای بخش گیان اشاره کرد و اظهار داشت:این امر به اقدامات فرهنگی بسیاری در این بخش منجر شده است.

وی افزود: این همدلی و همبستگی میان روحانیت، خیرین و مردم روستا توانسته نقش بسیار عمده‌ای در آبادانی و توسعه این بخش ایفا کند.

فرماندار شهرستان نهاوند همچنین به وجود بیش از ۷۰۰ هکتار زمین آبی و دامداری پررونق این بخش اشاره کرد و گفت: این بدین معناست که روستای میان آبه  در مسیر توسعه قرار دارد و دارای ظرفیت‌های زیادی برای پیشرفت و آبادانی است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در مورد تبدیل آبیاری سنتی به آبیاری تحت فشار و نوین مشکل اعتباری نداریم، عنوان کرد: با حضور معاون وزیر کشاورزی در شهرستان و بررسی ظرفیت‌های شهرستان نهاوند در این حوزه هیچگونه کمبود اعتباری نخواهیم داشت.

ناصری در پایان این بازدید اداره برق شهرستان را ملزم به برطرف کردن مشکل افت ولتاژ این روستا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات