خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
معاون سیاسی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: نقشه‌های دشمن زمانی عملی می‌شود که ما در آن حوزه دچار غفلت شده باشیم، اگر دشمن امروز در بعضی حوزه‌ها توانسته اقداماتی انجام دهد به این دلیل است که دچار غفلت شده و انقلابی عمل نکردیم.
کد خبر: ۹۰۴۰۸۵۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار یداله جوانی در جمع مسؤولان ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان اظهار کرد: آمریکا هرگز نمی‌تواند در جنگ با ایران جان سالم به در ببرد، این که سردار سلیمانی می‌گوید سپاه قدس برای شکست آمریکا کافی است به معنای هسته‌های مقاومت مانند حزب‌الله، حشدالشعبی، فاطمیون و .... در جهان اسلام است.

وی با بیان این که هدف دشمن تصرف مجازی ایران است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به 3 حوزه فشار روانی، اقتصادی و عملی دشمنان اشاره کردند و معتقدم که هدف آن‌ها براندازی جمهوری اسلامی نیست بلکه هدفشان تغییر رفتار جمهوری اسلامی از طریق مذاکره است.

جوانان شناخت درستی از انقلاب اسلامی ندارند

معاون سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که در چند سال اخیر رهبر معظم انقلاب بر چند مورد ویژه تمرکز خاص داشتند، تصریح کرد: یکی از این موارد شناخت انقلاب اسلامی توسط جوانان است، دشمن در پی تحریف انقلاب اسلامی و ناچیز شمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که در بسیج دانشجویی ابتدا خود باید انقلاب اسلامی را بشناسیم و آن را به دیگر جوانان نیز معرفی کرد، عنوان کرد: امروز شناخت درستی از انقلاب اسلامی در بین جوانان نیست و آن‌هایی هم که انقلاب اسلامی را می‌شناسند خود مطالعاتی در این زمینه داشته‌اند، اولین رسالت و وظیفه همه ما این است که حرکتمان در مسیر انقلاب شناسی و شناخت دستاوردهای آن باشد و مشکلات را هم آن طور که هست بشناسیم.

کسانی که از مذاکره با کدخدا می‌گویند مشکلات را هم ناشی از ایستادگی می‌دانند

جوانی در همین خصوص ادامه داد: اگر واقعیات را ببینیم متوجه می‌شویم که ریشه مشکلات در انقلاب اسلامی و انقلابی گری نیست، کسی که شعارهای خلاف اسلام و انقلاب می‌دهد نشان می‌دهد که شناخت درستی از انقلاب اسلامی ندارد.

وی با بیان این که انقلاب یک ایستادگی را شکل داد که باید ضرورت تداوم این حرکت را تبیین کرد، خاطرنشان کرد: عده‌ای مشکلات را ناشی از ایستادگی می‌دانند و راه حل آن را هم دست کشیدن از این ایستادگی می‌دانند.

ویژگی اصلی انقلاب اسلامی، ایستادگی است

معاون سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تأکید کرد: مبارزه با استکبار و آمریکا، منطق قرآنی است چرا که قرآن راز سرافرازی را ایستادگی در برابر طاغوت می‌داند، طاغوت زمان امروز ما آمریکا و پرچم آن در دست ترامپ و پیش از آن در دست اوباما بوده است.

وی با بیان این‌که همان گونه که امام خمینی به انقلاب نظر داشت ما نیز باید همان گونه انقلاب اسلامی را به‌عنوان قیام برای خدا بشناسیم، یادآوری کرد: ویژگی اصلی انقلاب اسلامی ایستادگی در برابر طاغوت و استکبار است، ایستادگی دستاوردها و ثمرات زیادی برای ما داشته است.

مشکلات اقتصادی و فرهنگی ناشی از غفلت مسؤولان است

جوانی با بیان این که اگر امروز در حوزه عدالت اجتماعی، اقتصادی و معیشتی و فرهنگ مشکلات زیادی داریم به غفلت مسؤولان برمی‌گردد، عنوان کرد: رهبر انقلاب در جلسه‌ای فرمودند ما در عدالت اجتماعی 20 سال غفلت کردیم، چرا باید کار به جایی برسد که آمار طلاق در کشور نگران‌کننده شود.

وی با طرح این سؤال که چرا بخشی از جوانان دچار اعتیاد می‌شوند، ادامه داد: این به علت غفلت ما بوده است، نقشه‌های دشمن زمانی عملی می‌شود که ما در آن حوزه دچار غفلت شده باشیم، اگر دشمن امروز در بعضی حوزه توانسته است موفق شود و اقداماتی انجام دهد به این دلیل است که دچار غفلت شده و انقلابی عمل نکردیم در حالی که دشمن وارونه القا می‌کند که مشکلات ناشی از انقلاب گری است.

دشمن در حال ایجاد 2 قطبی میان مردم و حاکمیت است

معاون سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که آمریکا در تلاش است تا فضای کشور را با ایجاد یک 2 قطبی میان مردم و حاکمیت تبدیل به یک فضای امنیتی کند، بیان کرد: دشمن ادعا می‌کند که با تحریم‌های شدید، صادرات ایران را صفر کند و فشار را بر مردم زیاد کنند.

وی ادامه داد: مرحله دوم عملیات آن‌ها، عملیات روانی است که می‌گویند با مردم ایران مشکلی نداریم بلکه با مسؤولان شما مشکل داریم، مرحله سوم کشاندن اعتراضات به خیابان‌ها و نفوذ عناصر بیگانه شامل منافقین و سلطنت‌طلبان با حمایت اطلاعاتی غرب و برخی کشورهای منطقه و به آشوب کشیدن این اعتراضات به‌حق شود.

دشمن هر روز از جمهوری اسلامی عصبانی‌تر می‌شود

جوانی با بیان این که در مقابل اتاق جنگ اقتصادی دشمن ما نیز باید قرارگاه اقتصادی ایجاد کرده و با اقدامات آن‌ها مقابله کنیم، تأکید کرد: دشمن را جدی نگرفتیم و فکر کردیم با مذاکره و لبخند، سرمایه‌های اروپایی وارد کشور شده و درخت سیب و گلابی ثمر می‌دهد و این موضوع را به مردم هم القا کردند.

وی با بیان این‌که دشمن از دست ما عصبانی است و در این 40 سال گذشته، هر روز عصبانیت آمریکا و سعودی‌ها از ما بیشتر شده است، یادآوری کرد: این که گفته می‌شود عراق از دست آمریکایی‌ها خارج شده است یک واقعیتی است، زمانی عراق در اختیار آمریکایی‌ها بود و علیه منافع ایران عمل می‌کرد اما امروز موضوع دیگری است.

مشکلات را نباید پای نظام نوشت بلکه حاصل انتخاب مردم است

معاون سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: تهدیدات رئیس‌جمهور در پاسخ به تهدیدات آمریکایی‌ها بود که اعلام کرده بودند صادرات نفت ایران را به صفر برسانند، منطقه ما در نقطه‌ای است که 50 درصد نفت دنیا از این منطقه تأمین می‌شود از همین رو دنیا نمی‌خواهد نفتش را از دست بدهد از همین رو تهدیدات خود را عملی نخواهند کرد.

وی با بیان این که مردم همه مشکلات را به پای نظام می‌گذارند در حالی که مشکلات را پای منتخب خود نمی‌گذارند و این بی‌انصافی است و در هیچ کشوری، ساختار حکومتی خود را عوض نمی‌کنند بلکه دولت خود را عوض می‌کنند.

افزایش نرخ دلار و طلا حاصل بی‌تدبیری دولت بود

جوانی با بیان این که دولت بخشی از نظام است، تصریح کرد: این که گفته می‌شود چرا رهبری کار نمی‌کند حرف خلاف واقعی است چرا که کشور قانون اساسی دارد و ولی‌فقیه بر اساس قانون اساسی، وظایفی دارد.

وی با بیان این که دولت باید مصمم باشد که تجار را به واردات مواد اولیه مورد نیاز کارخانه‌های داخلی سوق دهد، تصریح کرد: در وقایع اخیر و افزایش قیمت‌های دلار و سکه، مشکلات ناشی از بی‌تدبیری است، عده‌ای با پول دشمنان، سکه خریداری می‌کنند و از کشور خارج می‌کنند اما دولت معنای جنگ اقتصادی را دیر فهمید.

قدرت به معنای اجرای اراده است

معاون سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که قدرت به معنای تبلور و اجرای اراده است، اظهار کرد: آمریکا سلاح اتمی دارد اما نمی‌تواند از آن استفاده کند در حالی که در بسیاری از مسائل منطقه، اراده جمهوری اسلامی تعیین‌کننده است.

وی با بیان این که در حوزه فرهنگی دچار مشکل شدیم چرا که پروژه آندلس سازی ایران که پس از جنگ توسط رهبر انقلاب مطرح شد، جدی گرفته نشد، افزود: امروزه برای ارتقای امنیت فرهنگی و اخلاقی جامعه قوانین مرتبط با آن را داریم اما چون نگاه‌ها متفاوت است دچار چنین مشکلاتی شدیم.

بیشتر طلاق‌ها در شمال تهران رخ می‌دهد

وی با بیان این که برخی می‌گویند ریشه طلاق در فقر و مشکلات اقتصادی است اما بیشتر طلاق‌ها در شمال تهران اتفاق می‌افتد، یادآوری کرد: این مشکلات ناشی از تغییر الگوهای زندگی است، مسؤولان ما غفلت کردند، نیروی‌های انقلابی چقدر دغدغه دارند که مهدکودک بزنند در حالی که نیروهای وابسته به بیگانه هر چه بتوانند مهدکودک می‌زنند چرا که معتقدند آینده ایران را آن‌ها باید تربیت کنند.

معاون سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که در شرایط فعلی که جنگ اقتصادی است، برخوردها نیز باید متناسب با شرایط جنگ باشد و ما نیز این ایراد را به دستگاه قضایی وارد می‌دانیم، ادامه داد: ایران اسلامی اگر می‌خواهد سعادت ملت را تضمین کند باید به ایستادگی خود در برابر آمریکا ادامه دهد چرا که اگر دست از ایستادگی کشید، آمریکا بر کشور مسلط خواهد شد.

استقلال به معنای آزادی جمعی است

وی با بیان این که انقلاب را نباید با آدم‌ها شناخت بلکه طبق کلام حضرت امیر(ع) حق را باید شناخت تا اهل حق را هم شناخت، تصریح کرد: برخی می‌گویند دین افیون توده‌هاست کدام دین افیون توده‌هاست، دینی که می‌گوید به دنبال علم باش حتی اگر در چین باشد؟ برخی می‌خواهند با القا برخی موضوعات، حقیقت را وارونه جلوه دهند.

جوانی با بیان این که استقلال به معنای آزادی جمعی است، افزود: سالیانه بیش از 20 میلیارد دلار کالای قاچاق، بازار اجناس داخلی را از بین برده است، آمریکا برای واردات لوازم آرایشی و خودروهای لوکس نه تنها منعی ایجاد نمی‌کند بلکه تسهیلات را هم فراهم می‌کند اما برای واردات یک فنّاوری سنگ‌اندازی می‌شود.

برخورد با فساد نباید سیاسی باشد

وی تاکید کرد: مشکل ما از جایی شروع می‌شود که مبارزه با فساد هم سیاسی می‌شود، مرگ جریان جنبش دانشجویی اینجاست که با فساد و مبارزه با آن هم سیاسی برخورد می‌کند، جریان دانشجویی و رسانه‌ها باید به بلوغی برسند که مطالبه‌گری‌شان بر اساس معیارها باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها