خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه امام رضا(ع)

بسیجی انقلابی فکر و جهادی عمل می کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) گفت: بسیجی انقلابی فکر و جهادی عمل می کند.
کد خبر: ۹۰۴۰۸۹۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸

به گزاش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با حضور در تمرینات تاکتیکی گردان های بیت المقدس شهید حصیری، شهید شیرازی و امام حسین(ع) ناحیه با بیان اینکه قم بستر وخاستگاه انقلاب است افزود: شما فرزندان این انقلاب آینده سازان انقلاب اسلامی هستید.

 ابراهیم سانی خانی با طرح سوال چرا انقلاب ما ادامه دارد؟ ودر مقابل سختی ها محکم ایستاده ایم اظهارکرد: ادامه انقلاب واین ایستادگی به خاطر وجود مبارک والهی رهبر عزیزی است که با اقتدار مقابل دشمنان ایستاده و با سر انگشت تدبیر راه را نشان می دهد و خود همواره با طبقات محروم جامعه در ارتباط است و ملت همیشه گوش به فرمان ولی خود بوده وخواهد بود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با بیان اینکه شما آینده سازان انقلاب هستید و باید با سختی ها بزرگ شوید بیان کرد: برخی مسئولان تازه فهمیدند که ما چه رهبر متقتدری داریم، آینده سازان، بایستی آمریکا را بهتر بشناسند.

 سانی خانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتقال مرکز فرماندهی جنگ از وزارت دفاع آمریکا به وزرات خزانه داری تصریح کرد: هشت نفر در وزارت خزانه داری کار می کردند اما الان هشتصد نفر کار می کنند و حقوق می گیرند که فقط بگویند از کدام نقطه می شود به ایران ضربه وارد کرد که اقتصاد ایران بهم بریزد.

  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با اشاره به اینکه حضرت آقا ده سال قبل اقتصاد مقاوتی را فرمودند تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه بتوانیم از درون اقتصاد خود را اداره و محتاج کشورهای دیگر نشویم.

 سانی خانی، با ذکر این مطلب که انتخاب مسئولان اجرایی کشور توسط مردم صورت می گیرد تاکید کرد: به قانون اساسی مراجعه کنید شما اختیارات رهبری را بینید، خواهید دید بودجه کشور و اختیارات وسیع در انتخاب مدیران اجرایی کشور در قوه مجریه رقم می خورد، نباید بی کفایتی برخی از مدیران را به پای نظام نوشت.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با بیان توصیه های رهبر مظم انقلاب اسلامی به مسئولان در خصوص نرفتن به سمت اشرافی گری – انقلابی فکر کردن و انجام کار جهادی اظهارکرد: اردوهای جهادی بسیجیان الگوی مناسب برای برخی مسئولانی است که ساعتی کار می کنند، بسیجی دولتی فکر نمی کند، بلکه انقلابی فکر و جهادی عمل می کند.

 وی با اشاره به وجود 60میلیون کارتن خواب در آمریکا افزود: تبعیض نژادی در آمریکا بیداد می کند، دانش آموزان سلاح حمل می کنند و معلم را به ضرب گلوله از پای در می آورندآیا این کشور امن است؟ برخی همین آمریکا را آمال و آرزوی خود می دانند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در پایان انقلاب اسلامی را یک نعمت دانست و افزود: انقلاب به ما عزت داد، فرزندان انقلاب سالیان سختی را گذرانده اند و اثبات نموده که مشکلات قابل حل است، شهیدان دوران جنگ الگو های ماندگاری برای نسل امروز است که با آن تفکر انقلابی در عرصه های مختلف برای مردم خدمت رسانی کنند

ارسال نظرات