در کارگاه سبک زندگی اسلامی پایگاه فیضیه از ناحیه روح الله یزد مطرح شد:
به منظور اقدام عملی در جهت تحقق شعار سال در خصوص حمایت از کالای ایرانی؛کارگاه آشنایی با سبک زندگی ایرانی اسلامی در پایگاه فیضیه از ناحیه روح الله یزد برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۴۰۹۱۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ زکی در این جلسه گفت: در واقع رفتارهای مثبت اقتصادی، چگونگی برنامه های اقتصادی و الگوهای مصرف فرزندان که بر اقتصاد کشور نیز تأثیر گذار است به طور اساسی از رفتار مادران الگو پذیری می کند و زنان باید با فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ حمایت از تولید داخلی و پرهیز از اسراف در تحقق شعار سال گام اساسی بردارند. جایگزینی کالای ایرانی در خانواده ها وظیفه جهادی زنان است.
وی افزود:این موضوع موجب رونق اقتصادی کشور و حل مشکل بیکاری جوانان می شود. حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی باید با یک تغییر ذائقه فرهنگی به صورت جهادی انجام شود و هر خانواده ای که می خواهد کالای خارجی را به کالای ملی ترجیح دهد باید در نظر بگیرد که این کار موجب رکود تولید ملی می شود و خانواده ها از این موضوع متحمل زحمت می شوند، زیرا بازار تولید ایرانی به سمت ورشکستگی می رود. بنابراین خانواده ها باید توجه کنند که رونق اقتصادی کشور موجب ایجاد اشتغال و کاهش تورم می شود و حل مشکل بیکاری تعداد زیادی از جوانان را به همراه خواهد داشت. 
ارسال نظرات