سید ساجد یعقوبی
مسئول ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان اردبیل،
باید قدر داشته‌هایمان را بدانیم و شهدای مدافع حرم در دستیابی به این داشته‌ها نقش بسیار قابل توجهی داشته‌اند که این موضوع بسیار مهم است که ما باید در قبال شهدا به وظایف خود عمل کنیم.
کد خبر: ۹۰۴۰۹۷۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

نقش رزمندگان مدافعان حرم در تامین امنیت ملی خطیر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سید شفیع حسینی در نشست مشترک اعضای ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان اردبیل با مسئولان صدا و سیمای استانی با اشاره به نقش ارزنده و قابل توجه رزمندگان مدافعان حرم در تامین امنیت و آسایش کنونی بیان کرد: باید قدر داشته‌هایمان را بدانیم و شهدای مدافع حرم در دستیابی به این داشته‌ها نقش بسیار قابل توجهی داشته‌اند که این موضوع بسیار مهم است که ما باید در قبال شهدا به وظایف خود عمل کنیم.

مسئول ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان اردبیل افزود: حمایت از رزمندگان مدافع حرم در حال حاضر یک وظیفه همگانی است و در این زمینه حمایت از رزمندگان مدافع حرم یک وظیفه خطیر و حساس است که باید مسئولان به این مسئله اهتمام بورزند و در ادای دین به این بزرگوران تلاش کنند.

وی با بیان این که برگزاری یادواره‌های شهدای مدافع حرم کم‌ترین کاری است که در قبال شهدا می‌توان انجام داد تصریح کرد: در این ارتباط باید همگان به وظایف خود عمل کرده و در راستای تداوم برگزاری یادواره‌های شهدا گام‌های اساسی و هدفمند بردارند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

حسینی تصریح کرد: فعالیت اعضای ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان به شکل داوطلبانه است و تمامی کمک‌های مردمی در این زمینه شرعی و داوطلبانه بوده و در این زمینه به منظور تامین امنیت ملی و بر اساس احساس وظیفه و احساس مسئولیت کمک رسانی می‌شود.

ملت ایران هزینه‌های بسیار بالایی برای تامین امنیت داخلی پرداخت کرده است

عضو ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان اردبیل نیز در ادامه با اشاره به این که ملت ایران هزینه‌های بسیار بالایی برای تامین امنیت داخلی پرداخت کرده است گفت: شهیدان والامقام کشورمان با گذشت از جان و مال و فرزندانشان دستاورد امنیت را برای ما به دست آورده‌اند و تاوان سنگینی پس داده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نوروزی افزود: در حال حاضر تک تک ما وظیفه بسیار خطیری داریم تا زحمات و تلاش‌های شهدای والامقام کشورمان هدر شود و این هم آگاهسازی و اطلاع داشتن از توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان است که هم‌اکنون این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: جبهه استکبار می‌خواهد مردم ایران به جای مهار دشمن در خارج از مرزهای خود هزینه‌های بسیار بالاتری امنیتی را در مرزها و داخل شهرهای ایران متحمل شوند و به همین منظور افکار عمومی از ضرورت زمین‌گیر کردن دشمنان قسم خورده ایران در خارج از مرزهای کشور آگاهی دارند.

شفیع شفیعی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل نیز اظهار کرد: اردبیل جزو سه استان برتر کشور در پشتیبانی از جبهه مقاومت بوده است  که برای ارتقای این مسئله نیازمند فرهنگ سازی و آگاهی دهی هر چه بیشتر در بین آحاد مردم هستیم تا خروجی‌های مطلوب را به دست آوریم.

ارسال نظرات