بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان در محکومیت عملیات تروریستی عناصر پژاک در به شهادت رساندن تعدادی از برادران پاسدار و بسیجی در مریوان بیانیه‌ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۴۰۹۹۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش، همواره درخط مقدم دفاع از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی، صیانت از مرز‌های کشور سینه سپر کرد و رو در روی معاندان و بدخواهان وحدت و آرامش کشور بوده است، در همین راستا شهدای بی شماری را تقدیم انقلاب نموده، که افتخار و سربلندی آن برای همیشه در تاریخ باقی خواهد ماند.


ما زنان بسیجی ضمن محکوم نمودن عملیات تروریستی مریوان، اعلام می‌کنیم تا دشمنان بدانند که کُرد‌ها برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی خون می‌دهند، این اقدامات و توطئه‌های آنان هیچ تاثیری در تضعیف اراده و اعتقاد جوانان کردستانی در حفاظت از امنیت و پاسداری از نظام و ولایت فقیه ندارد، یقینا جنایت وحشیانه آنان بی پاسخ نخواهد ماند و ایران اسلامی به لطف و عنایت خداوند متعال و در سایه رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) مصمم‌تر از همیشه در حفظ آرمان‌های پاک شهدا و امام شهدا تلاش می‌نمایند.


درپایان اعلام می‌داریم که دشمنان اسلام بدانند روزی خواهد رسید که تاوان این جنایات خود را پس می‌دهند و باید در محضر ملت ایران اعلام ندامت کنند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهی پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات