وصیت‌نامه شهید «تورج قیداری»؛
کد خبر: ۹۰۴۱۰۸۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
 

 

به گزارش سرویس بسیج پیشکسوتان خبرگزاری بسیج، تورج قیداری در مردادماه سال ۱۳۴۱ چشم به جهان گشود. بیش از ۲ سال نداشت که در اثر ابتلا به یک بیماری، یکی از پاهایش فلج شد. وی پس از اخذ دیپلم، به عضویت سپاه پاسداران درآمد.

وی با وجود تحمل مشقات ناشی از معلولیت جسمی در اکثر عملیات‌ها مصرانه و پرتلاش شرکت کرد و چندین مرتبه مجروح شد. قیداری سرانجام در هشتم مرداد ماه ۶۶ ندای حق را لبیک گفت و به فیض شهادت که آرزوی دیرینه­‌اش بود، نائل آمد.

در فرازی از وصیت‌نامه شهید تورج قیداری آمده است: «برادران و خواهران، اینک اسلام به یاری شما نیازمند است. امید است امام امت را تنها نگذارید و در تمامی لحظات در صحنه با امام باشید. بر تمامی جوانان است که تا حد توانایی اسلام و امام امت و امت حزب الله را یاری دهند.

امام پلی است برای گذشتن از زشتی­‌ها و رسیدن به تمام خوبی‌­ها، ایثار مقاومت، گذشت و خلاصه پلی است برای رساندن امت حزب الله به معبودشان ایزد متعال. با امام باشید تا دنیا و آخرت خود را بیمه کنید.

در این جبهه‌­ها وقتی خلوص یک برادر بسیجی را می‌­بینم، وقتی وقار برادر پاسداری را در مقابل کفر می­‌بینم، وقتی ایثار پیرمردان جوانمرد را می­‌بینم آن موقع است که حس می­‌کنم این «لباس» به تن من برازنده نیست، ولی امام می­‌گوید باید به این لباس افتخار کنید و من آنقدر خواهم کوشید که لایق این رهبر و این لباس مقدس باشم. وقتی امام می‌­فرماید ای کاش من هم یک پاسدار بودم، از خجالت رویم سرخ می­‌شود و می­‌کوشم در مقابل این سخن همچون دیگر یاران امام باشم.»

 

 

منبع: دفاع پرس

ارسال نظرات