تیم بسیج جامعه پزشکی میناب در یک اردوی جهادی توانست به 330نفر از اهالی روستای کــَهـتِک،حلوایی3 و کوتـَک دهستان کریان از توابع بخش مرکزی میناب خدمات درمانی رایگان ارائه دهد.
کد خبر: ۹۰۴۱۱۳۶
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، محمد ریاضی معاون اجتماعی و امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان میناب در حاشیه برگزاری این اردوی جهادی گفت: یک تیم پزشکی به دهستان کریان اعزام شد و جمعی از روستاییان این منطقه شامل روستاهای کوتک و کَهتِک و حلوایی ۳توسط این تیم پزشکی مورد معاینه و ویزیت رایگان قرار گرفتند.

معاون اجتماعی و امنیتی فرمانداری ویژه میناب افزود: این تیم در قالب تخصص های قلب، زنان، اطفال، داخلی، کلیه و مجاری اداری، مامایی و دندانپزشکی به همراه دو پرستار به روستای محروم کــَهـتِک اعزام شد.

دکتر مورخ رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب هم گفت: طی آینده نزدیک تیم جهادی بسیج جامعه پزشکی میناب نیز به مردم مناطق محروم این شهرستان خدمات درمانی رایگان ارائه خواهد داد.

فرمانده سپاه میناب گفت: رسیدگی به بعد سلامت و کاهش هزینه های درمانی افراد نیازمند در مناطق محروم یکی از کارهای حسنه و ماندگاری است که توسط تیم بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: در این برنامه که تمام خدمات دارو ودرمان، آموزش و مشاوره به صورت رایگان صورت گرفت که تعداد ۳۳۰ بیمار توسط پزشکان متخصص ویزیت رایگان شدند.

روستای کَهتِک با جمعبت ۳۸۰ نفر، روستای حلوایی۳ با ۵۷۰ نفر و کوتک با۲۰۰نفر یکی از روستاهای بخش مرکزی میناب در ۲۰کیلومتری شهرستان میناب قرار دارد.

ارسال نظرات