خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ملکان در دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، گفت: امر به معروف ضامن حل همه مشکلات مادی و معنوی جامعه است.
کد خبر: ۹۰۴۱۱۷۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح اله مهدی نیا افزود: لازمه اقدام به امربه معروف و نهی ازمنکر آگاهی از شرایط و آداب و احکام آن می باشد.

وی با بیان اینکه دایره امر به معروف فقط حلال و حرام فردی و شخصی نیست و بلکه مدنظر قرار دادن مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم را ضروری دانست و اظهارداشت: شعر خوانی میثم مطیعی در نماز عید فطر نمونه ای زیبا از امر به معروف و نهی در ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بود.

امر به معروف ضامن حل همه مشکلات مادی و معنوی جامعه است

 حجت الاسلام مهدی نیا با اشاره به متغیرهای جدید در بحث امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد: امروز رفتار افراد از گفتگوهای چهره به چهره به فضای مجازی منتقل شده و از سرعت و اثرگذاری بالایی برخوردار شده است به طوری که گاهی اوقات ممکن است یک فایل صوتی یا تصویری به حیثیت افراد لطمه بزند در حالی که فضای مجازی نمی تواند ملاک قضاوت باشد بنابراین باید گفت، فضای مجازی مشمول همان مقررات دینی است و انسان مومن باید تقوای در نقل را رعایت کند.

ارسال نظرات