مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان البرز در گفتگو با بسیج؛
علیزاده گفت:در چهارم شهريور اولين اجلاسيه شهداي اصناف را خواهيم داشت که برنامه هاي مقدماتي انجام شده تا ان شا الله براي شهريور ماه عملياتي شود.
کد خبر: ۹۰۴۱۱۸۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علیرضا علیزاده مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان البرز در گفتگو با بسیج عنوان نمود: برنامه هاي متعددي را داريم، گام اول اين است که سياست هاي اقتصاد مقاومتي را به نتيجه برسانيم و برخي از کارهايي که از قبل ايجاد شده را پيگيري ميکنيم که شامل رفع موانع و مشکلاتي است که براي اصناف وجود دارد که چندين مورد برطرف شده است.

برگزاری کنگره شهدای اصناف در شهریور ماه

وی اضافه کرد: ايجاد بخش معاونت خواهران را شروع کرده ایم، برنامه هاي ورزشي هم داريم که برگزاري مسابقه کورس دوچرخه سواري با حضور قهرمانان آسيايي در مهر شهر  برگزار شد؛ پيگيري مسابقات نوجوانان و جوانان خانواده اصناف در شهريورماه، برنامه رالي خانوادگي از جمله  مسابقات ورزشي است که ويژه اصناف و خانواده محترم ايشان در نظر گرفته شده است.

علیزاده گفت: در چهارم شهريور اولين اجلاسيه شهداي اصناف را خواهيم داشت که برنامه هاي مقدماتي انجام شده تا ان شا الله براي شهريور ماه عملياتي شود.

وی خاطرنشان کرد:رونمايي از چندين کتاب نيز ديگر برنامه امسال خواهد بود. يک اقدام مهم  در حوزه آموزشي که از سال قبل آغاز شده بحث آموزش  فقه بازار است که در نظر داريم امسال  9 هزار نفر از آن بهره مند شوند.

وی در خصوص پيگيري اردوهاي جهادي خيرين اصناف هم عنوان نمود: اميدواريم این اردو ها را در سطح استان عملياتي کنيم تا با حضور آن ها در مناطق محروم برخي از مشکلات مناطق کمتر توسعه يافته برطرف شوند.

ارسال نظرات