معاون فنی و مهندسی منطقه آزاد چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: استادیوم اختصاصی کریکت با پیش بینی 300 میلیارد ریال اعتبار بزودی پس از انجام مناقصه در محدوده این منطقه ساخته می شود.
کد خبر: ۹۰۴۱۱۸۷
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، معاون فنی و مهندسی منطقه آزاد چابهار، حمیدالله بلیده‌ای در این خصوص گفت: ساخت ورزشگاه کریکت در مرحله تکمیل اسناد مناقصه است.

وی مدت زمان اجرای این طرح مهم ورزشی را ۲۴ ماه عنوان کرد و افزود: ظرفیت استادیوم ورزشی کریکت چهار هزار نفر پیش بینی شده است.

معاون فنی و مهندسی منطقه آزاد چابهار گفت: این منطقه در سال‌های اخیر حمایت‌های خوبی از توسعه فضا‌های ورزشی و بویژه حمایت از ورزشکاران داشته است.

بلیده‌ای ادامه داد: اعزام ورزشکاران و تیمهای ورزشی به رقابت‌های داخلی و خارجی، حمایت از رشته‌های ورزشی فوتبال، فوتسال، رشته رزمی و کریکت از جمله اقدامات این منطقه در حوزه ورزش است.

وی با بیان اینکه هدف از ساخت ورزشگاه کریکت حمایت از صد‌ها ورزشکار این رشته پرطرفدار در منطقه بلوچستان است، خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد ملی پوشان تیم ملی کریکت ایران در تمام رده‌های سنی از حوزه شهرستان‌های چابهار، کنارک و نیکشهر هستند.
ارسال نظرات