خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه:

شهدا بهترین و کامالترین الگو برای جوانان هستند

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان صحنه گفت: امربه معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از واجبات دینی ما است و شهدا هم به آن توجه ویژه ای داشتند و ما باید آن را در جامعه عملی کنیم.
کد خبر: ۹۰۴۱۲۰۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه صحنه در مراسم یادواره شهدای عملیات مرصادکه در مسجد امیر المومنین (ع) شهرستان صحنه برگزار گردید اظهار داشت : امربه معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از واجبات دینی ما است و شهدا هم به آن توجه ویژه ای داشتند و ما باید آن را در جامعه عملی کنیم.

 

 سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی در ادامه با بیان اینکه شهدا جایگاه والایی در نزد پرودگار متعال دارند تصریح کرد: شهدا در روز قیامت راه نجات ما هستند و میتواند ما را شفاعت کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: ما وارث خون شهدایی هستیم که از صدر اسلام تا کنون، با ایثارگری ها و جانفشانی در مقابل فتنه های دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند تا امروز امنیت در کشور اسلامی برقرار باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: برگزاری این مجالس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان گرانقدر کمتر از شهادت نیست و برگزاری یادواره‌ی شهداست که می‌تواند جوانان ما را از پیچ و خم حوادث حفظ کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار