خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اجتماع کارگران راه آهن منطقه آذربایجان مقابل فرمانداری تبریز برای دریاففت مطالبات معوق گفت: حقوق معوق این افراد، فردا سه شنبه پرداخت می شود.
کد خبر: ۹۰۴۱۲۵۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی فر افزود: با پیگیری های انجام شده در خصوص پرداخت معوقات آن ها، مقرر شد که این امر فردا محقق شود.
 مدیرکل راه آهن آذربایجان حدود 10 روز قبل  اعلام کرد مطالبات کارگران این منطقه از بابت حقوق اردیبهشت و خرداد ماه پرداخت می شود در حالی که حاضران در ابن اجتماع اعلام کردند حدود شش ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده اند و با مشکلات زیادی مواجه هستند.
شاپور ارسلانی افزود: در پی اعتراض کارگران راه آهن به عقب افتادن حقوق دو ماه شان، جلسه ای در استانداری تشکیل و مقرر شد راه آهن و شرکت پیمانکار نسبت به تامین منابع مالی و پرداخت حقوق معوق آنان اقدام کند.
وی با بیان اینکه حدود 600 نفر از کارگران شاغل در راه آهن منطقه آذربایجان 2 ماه حقوق دریافت نکرده اند، اظهار داشت: پرداخت حق سنوات کارگران از سوی پیمانکار قبلی راه آهن از دیگر خواسته های آنان بود که مقرر شد نمایندگان شان از طریق اداره کار اقدام کنند تا بعد از صدور حکم قضایی، راه آهن از محل ضمانت نامه شرکت پیمانکار، مطالبات آنان را پرداخت کند.
ارسلانی ادامه داد: پیمانکار موظف است تمام مطالبات کارگران را پرداخت و برگه تسویه حساب را به دستگاه های ذی ربط ارایه کند تا راه آهن نیز ضمانت نامه وی را عودت کند.

جمعی از کارگران راه آهن آذربایجان امروز برای دریافت مطالبات صنفی، مقابل ساختمان فرمانداری تبریز تجمع کردند.

ارسال نظرات