خبرهای داغ:
معاون فرهنگی کمیته امداد استان گلستان خبر داد؛
معاون فرهنگی کمیته امداد استان گلستان گفت: امسال بیش از پنج هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان به سفرهای زیارتی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۴۱۲۷۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان به نقل از سایت خبری کمیته امداد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریم ملکان، معاون فرهنگی کمیته امداد استان گلستان گفت: سال ۹۷، پنج هزار و ۳۸۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد بااعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به سفرهای زیارتی مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

ملکان افزود: کمیته امداد باهدف تقویت و ارتقا باورهای دینی و روحیه خودباوری و ترویج سبک زندگی اسلامی، با کمک و همت خیران، مددجویان این نهاد را به سفرهای زیارتی مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات اعزام می‌کند.

وی با اشاره به تشرف بیش از چهار هزار مددجوی گلستانی به مشهد مقدس در سال ۹۶ گفت: پنج هزار و ۷۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان اعم از زنان سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، سالمندان، دانش‌آموزان و دانشجویان بااعتبار ۲۲۵ میلیون تومان سال گذشته به اردوهای زیارتی اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان گلستان با توجه به اعزام دو هزار و ۶۰۰ سفر شوق زیارت مددجویان به مشهد مقدس در سال جاری یادآور شد: طرح «شوق زیارت» با مشارکت خیران و نیکوکاران در اعزام خانواده‌های نیازمند به اماکن زیارتی که تاکنون مشرف نشده‌اند، اجرا می‌شود.

ملکان عنوان کرد: امسال طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته چهار هزار و ۳۲۰ نفر برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، دو هزار و ۶۰۰ نفر برای زیارت حضرت معصومه (س) و ۶۶۰ نفر به عتبات عالیات برای مددجویان گلستانی در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها