خبرهای داغ:
دکتر طاهری زاده مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان در حاشیه ی برگزاری اردوی جهادی روستای شیرین آباد در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری گفت : مجموعه ی بسیج دانشجویی استان امسال در قالب فرمایش امام خامنه ای مبنی بر اعزام دانشجویان نخبه جهت عمران و آبادانی روستاها اقدام به این کار کرده است.
کد خبر: ۹۰۴۱۲۷۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

پیش بینی ما اعزام 1000 جهادگر در قالب 60 گروه جهادی تا پایان تابستان است / دانشجویان بسیجی زبان گویای مردم مناطق محروم برای رسیدن مشکلات به گوش مسئولین هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، دکتر طاهری زاده مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان در حاشیه ی برگزاری اردوی جهادی روستای شیرین آباد در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری گفت : مجموعه ی بسیج دانشجویی استان امسال در قالب فرمایش امام خامنه ای مبنی بر اعزام دانشجویان نخبه جهت عمران و آبادانی روستاها اقدام به این کار کرده است.

وی افزود: با پایان یافتن امتحانات دانشجویان ، اعزام گروه های جهادی آغاز گردید و تاکنون  400 دانشجو در قالب 23 گروه به مناطق محروم اعزام گردیده اند که پیش بینی ما اعزام 1000 جهادگر عمرانی و فرهنگی به میزان 60 گروه جهادی نیز بوده است که ان شاءالله تا پایان تابستان به این میزان خواهیم رسید.

طاهری زاده به عرصه های فعالیت گروه های جهادی اشاره و تصریح کرد: در عرصه ی آموزشی ، بهداشتی ، اقتصاد مقاومتی ، عمرانی و زیر ساختی ، فرهنگی جهادگران ما نیز فعالیت دارند و اقداماتی نظیر ساخت حمام  ، ساخت خانه ی محروم ، مدیریت آسیب های اجتماعی موجود در منطقه ، کلاس های فرهنگی منتج به تربیت نسل آینده ی بچه ها و... صورت گرفته است.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان در ادامه بیان داشت: یک عرصه ی مهم و اثر گذار دیگر که ما در بسیج دانشجویی در قالب اردوهای جهادی آن را پیگیری می کنیم بحث مطالبه گری است که در ابتدا بچها با حضور در روستا مشکلات آنرا بررسی و سپس این مشکلات را احصاء کرده و با نشستی که با بزرگان آن روستا و یا محل داشته به جمع بندی رسیده و در انتها نیز برای فع آن مشکلات از طریق مسئولین اداری و ذی ربط استانی و شهرستانی پیگیری می کنند که خدارا شکر نتایج بسیار خوبی را در پی داشته است.

وی هدف اصلی از حضور دانشجویان جهادی را اجرای فرامین امام خامنه ای عنوان کرد و گفت: میخواهیم دانشجویان با عرصه های سخت و مناطق محروم آشنا شوند و بتوانیم در ذهن اهالی روستا یا محل محروم ایجاد مشروعیت نماییم که هیچگاه تنها نیستند و دانشجویان بسیجی حتما در کنار آنها حضور دارند و سعی میکنند که مشکلات موجود را برطرف نمایند و به گونه ای زبان گویای مردم مناطق محروم برای رسیدن مشکلات به گوش مسئولین هستند.

انتهای پیام /

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها