مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

۹۳درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از اجرای ۲۳۶ طرح گازرسانی در روستاهای این استان خبر داد و گفت: ۱۰۰ درصدجمعیت شهری و ۹۳ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند.
کد خبر: ۹۰۴۱۳۲۵
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان،  سیدرضا رهنمای توحیدی اظهار داشت: با اختصاص سه هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار، ۲۳۶ طرح گاز رسانی روستایی در استان آذربایجان شرقی در حال اجراست.

وی افزود: این طرح‌ ها شامل گازرسانی روستایی و توسعه خطوط انتقال و شبکه ‌های شهری است.

توحیدی با تاکید بر اینکه با بهره برداری از این طرح ها برخورداری جمعیت استان از گاز لوله کشی به ۹۷ درصد افزایش پیدا می کند، عنوان کرد: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۳ درصد جمعیت روستایی آذربایجان شرقی از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همچنین با اشاره به ارتقای خدمات رسانی در این حوزه اظهار داشت: در سال گذشته شاخص های اجرایی اعم از اشتراک پذیری و تأمین گاز بخش های صنعتی شرکت فراتر از تعهدات گازرسانی بود و با وجود محدودیت بودجه ها از طریق مدیریت مطلوب منابع، شاهد ارتقای قابل توجه شاخص های گازرسانی و سایر حوزه های خدمات رسانی بودیم.

توحیدی گفت: در سال گذشته حدود ۵۸ هزار و ۷۰۰ مشترک شهری و روستایی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته که این رقم ۳۱ درصد بالاتر از تعهد شرکت در حوزه اشتراک پذیری است.

وی افزود: این رقم اشتراک پذیری با اجرای شبکه گازرسانی به طول هزار و ۶۷ کیلومتر و نصب ۱۸ هزار و ۴۰۰ انشعاب تحقق یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار