با اعلام نتایج استانی «جشنواره بهسازی فرایند یادگیری» تیم درس پژوهی دبستان آیت الله طالقانی شاهرود خود را برای رقابت در مرحله کشوری این جشنواره آماده می‌کند.
کد خبر: ۹۰۴۱۴۲۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
راهیابی دبستان آیت الله طالقانی شاهرود به مرحله کشوری جشنواره به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ جشنواره "بهسازی فرایند یادگیری" نمایندگان خود را در مرحله کشوری شناخت و تیم دبستان آیت الله طالقانی شاهرود جزو چهار نماینده استان سمنان برای رقابت در مرحله کشوری این جشنواره انتخاب شد.
اعضای تیم درس پژوهی دبستان آیت الله طالقانی آقای رمضان ترابی فرد (مدیر) و مریم موسوی، کلثوم حسین پور، قمر جمعه، خدیجه مولایی، مریم یوسفی با موضوع "ماشین کار‌ها را آسان می‌کند (اهرم) " در این جشنواره شرکت کرده اند.
"بهسازی فرایند یادگیری" یا درس پژوهی در دوره ابتدایی، الگویی جهانی برای توانمند سازی معلمان در زمینه تدریس به شمار می‌رود و گفتنی است در تحقیقات دکتر محمدرضا سرکار آرانی در ایران خانم‌ها بیش از آقایان و مدارس کم جمعیت غیر دولتی بیش از مدارس پرجمعیتی دولتی در درس پژوهی شرکت می‌کنند؛ و هدف از این جشنواره اینگونه بیان شده است (معلمان در فرایند درس پژوهی این پیش فرض رایج را که "وقتی من آموزش می‌دهم، دانش آموزانم یاد می‌گیرند" بازبینی می‌کنند و به تدریج به این بینش تازه می‌رسند که وقتی من یاد می‌گیرم، دانش آموزانم یاد می‌گیرند.)
ارسال نظرات
پر بیننده ها