خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان قزوین گفت: همه‌ مسوولان باید در تحقق اهداف کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۴۱۴۹۹
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نشست کمیته ادارات، سازمان‌ها، اصناف و کارگران کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین با حضور سید علی موسوی فرماندار شهرستان قزوین و حسن اصلی‌تبریزی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد.
در این نشست فرماندار شهرستان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدا گفت: ادامه دادن راه شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است زیرا می‌تواند مشکلات موجود جامعه را کاهش داده و برطرف کند.
موسوی با اشاره به کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین افزود: این کنگره فرصت مغتنمی برای معرفی سیره‌ی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین مردم است و بایستی به درستی از آن استفاده کنیم.
وی گفت: همه‌ی ما وظیفه داریم در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های کنگره یاد شده تلاش نماییم و برنامه‌هایی که موظف به اجرای آن هستیم به نحو احسن عملیاتی کنیم.
فرماندار شهرستان قزوین افزود: کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین باید باشکوه و در شان شهیدان برگزار شود.
در این نشست هر یک از اعضا گزارش‌ کاری خود را پیرامون روند اجرای برنامه‌ها در کنگره یاد شده ارایه کردند.
در نشست فوق، تبریزی نیز برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین در کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین را تشریح کرد.
وی گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص نحوه‌ی دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران انجام شده و آماده‌ایم با تامین اعتبارات لازم این دیدارها اجرایی شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های ما دیدار با والدین و همسران شهدا طی دو ماه اجرایی می‌شود و تا برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین به پایان خواهد رسید.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها