خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه در کشور مشکلات معیشتی، اقتصادی و غیره وجود دارد اما امروز زمانی است که همه باید دولت را یاری کنند، گفت: امروز دشمن به دنبال ایجاد ترس و ناامیدی در بین مردم است.
کد خبر: ۹۰۴۱۵۷۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲

دشمن به دنبال ایجاد ترس و ناامیدی در بین مردمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی ظهر امروز در جشنواره ملی روز جنگلبان و پاسداشت یاد و خاطره شهید مصطفی صدرزاده اظهار داشت: ما در حضوری که در کرمانشاه داشتم می‌دیدم که گونه‌های کمیاب به چه شکلی در دست آتش در حال از بین رفتن هستند و مسئولان شهرستانی بسیار تلاش می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت کنونی جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه وضعیت ممتازی است، افزود: پیروزی جبهه مقاومت علیه استکبار معجزه بود، معجزه‌ای که اگر یک‌بار در آزادسازی خرمشهر گفتیم "خدا خرمشهر را آزاد کرد" از این سوم خردادها بسیار در سوریه و لبنان اتفاق افتاده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: مورد هدف قرار گرفتن هواپیمای F16 توسط نیروهای مقاومت، که یکی از پیشرفته‌ترین و مجهزترین هواپیماهای آمریکایی است بسیار افتخارآمیز و غرورآفرین است.

وی با بیان اینکه 10 پایگاه رژیم صهیونیستی توسط نیروهای مقاومت مورد هدف قرار گرفته و با خاک یکسان شد، تأکید کرد: این پایگاه‌ها از مهم‌ترین پایگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بودند که با هدف قرار دادن آن‌ها بیش از 70 کارشناس خبره اسرائیلی شکار شدند.

سردار فرجی با تأکید بر اینکه بعد از هدف قرار دادن پایگاه‌های اسرائیل، ارتش سوریه مسیرهای خود را به راحتی پیش‌بینی کرد، عنوان کرد: این 10 پایگاه بیش‌ترین خدمات را از به داعش ارائه می‌کردند و جایگزین کردند پایگاه‌های دیگر جای پایگاه‌های نابود شده نیازمند زمان بسیاری است.

وی با بیان اینکه کسانی که در مرز سوریه هستند می‌دانند که الزامات و امکانات که در اختیار داعشی‌هاست امکانات یک گروه تروریستی معمولی نیست، تصریح کرد: امکانات در اختیار این گروهک تروریستی، امکانات یک ارتش منطقه‌ای است و این امر می‌طلبد که بیشتر مواظب باشیم چرا که دشمن به‌شدت به دنبال ایجاد احساس ناامنی در منطقه خاورمیانه و محیط پیرامونی جمهوری اسلامی ایران است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه داشتن احساس امنیت از وجود امنیت مهم‌تر بوده و دشمن به‌شدت به دنبال گرفتن احساس امنیت از مردم است، گفت: زمانی پرچم اسرائیل متشکل از دو نوار آبی و به مفهوم از نیل تا فرات بود اما در حال حاضر نه‌تنها به دنبال این هدف نیست بلکه به دنبال کشیدن دیواری به دور خود است.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد از ارتش آمریکا تعریف و تمجید می‌کنند که نمونه این افراد در داخل کشور نیز وجود دارند و نشان از وابستگی آن‌ها است، تأکید کرد: نیروهای دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران از دشمن نمی‌ترسند و افتخار ما همین موضوع است.

سردار فرجی با بیان اینکه دشمن به‌شدت به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم ایران است، عنوان کرد: زمانی هجمه‌های دشمنان هجمه‌های فرهنگی بود اما امروز هجمه‌های دشمنان و استکبار به صورت ترکیبی است چون در داخل کشور کسانی هستند که با آن‌ها هم‌زبان هستند.

وی با تأکید بر اینکه در کشور مشکلات معیشتی، اقتصادی و غیره وجود دارد اما امروز زمانی است که همه باید دولت را یاری کنند، اظهار داشت: دعوت مقام معظم رهبری از هیات دولت پیامی برای ما دارد، امروز دشمن به دنبال ایجاد ترس ناامیدی در بین مردم است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه دشمنان بسیاری از گروه‌های تروریستی که خفته و مرده بودند را برای مقابله با نظام و ایجاد ناامنی زنده کرده است، بیان کرد: امروز عربستان میلیاردها تومان پول صرف حزب کومله کرده است و دشمن تمام توان را برای ایجاد ناامنی در ایران به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه آمریکا سیاست‌هایی را در پیش گرفته است که جلوگیری از قدرت اول منطقه شدن ایران در خاورمیانه از جمله این سیاست‌ها است، افزود: جلوگیری از تأثیرگذاری ایران در معادلات خاورمیانه و غرب آسیا، جلوگیری از دفاع ایران از حماس و حزب‌الله، ایجاد محدودیت‌های موشکی و اتخاذ تحریم‌ها از دیگر سیاست‌های آمریکا علیه ایران است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات