وهاب کاظمی
فرمانده حوزه شهید باهنر شهرستان اراک تاکید کرد:
فرمانده حوزه شهید باهنر شهرستان اراک گفت: شهدا دارای مقام‌های بزرگ و بلندی هستند، چرا که قرآن کریم از آنان یاد می‌کند و آنان را زنده می‌نامد.
کد خبر: ۹۰۴۱۵۸۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛سروان پاسدار داود عباسی فرمانده حوزه شهید باهنر اراک با حضور مدیر کل روابط عمومی اداره کل راه آهن به دیدار خانواده شهید آشتیان رفتند تا از نزدیک با مشکلات این خانواده آشنا و پیگیری نمایند.
عباسی افزود : مردم شهرستان اراک مردمی خونگرم و ولایتمدار هستندکه برای خانواده شهداء ارزش زیادی قائلند و شهیدان و خانواده شهداء را الگوی خوبی برای ادامه راه زندگی می دانند و لذا به توفیق الهی همچنان روحیه شهادت طلبی در سطح جامعه جاری خواهد بود.
وی گفت : شهدا همچون نوری هستند که راه را برای ما روشن کرده اند که ما راه را اشتباه نرویم و به سعادت واقعی برسیم لذا قدر این شهدا را باید دانست و نباید آنها را فراموش کرد که فراموش کردن این عزیزان باعث بیراهه رفتن ما میشود چرا که بر اساس منویات مقام معظم رهبری دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی باید به عنوان یک برنامه در زندگی ما قرار بگیرد.
عباسی ادامه داد : در عصر ما باب شهادت باز شد شهید حججی به عنوان اسوه و الگوی شهدای مدافع حرم است که به جوانان و نوجوانان کشور این نکته را متذکر شد که با توجه به دسیسه های دشمنان و شیطنت های گسترده آنان در فضای مجازی می توان همچنان پاک ماند و سعادتمند شد.
وی خاطرنشان کرد: شهدا سربازان جبهه نخست هستند چراکه در تمام صحنه‌ها حضور پیاده کرده و در طول دفاع از حرم که اکنون نیز وجود دارد حضور پیدا کرده‌اند و مبارزه در مسیر الهی بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : حضور ما در بین شما برای خودسازی خود و همچنین قوت قلبی برای دفاع از حریم امنیت جامعه بوده تا انشاء الله شرمنده شهداء نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات