خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

رویداد ۲۰۱۸ یک ظرفیت برای معرفی داشته‌هاست

فرماندار نهاوند با بیان اینکه رویداد ۲۰۱۸ یک ظرفیت برای معرفی داشته‌هاست، گفت: تمام دستگاه‌ها با برنامه‌های مختص حوزه خود حوزه گردشگری نهاوند در این رویداد را یاری کنند.
کد خبر: ۹۰۴۱۶۹۶
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶

رویداد ۲۰۱۸ یک ظرفیت برای معرفی داشته‌هاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، جلسه هماهنگی رویداد گردشگری آسیایی ۲۰۱۸ با محوریت برنامه‌ریزی برای شناسایی قابلیت‌های گردشگری شهرستان در سطح بین المللی با حضور فرماندار نهاوند و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان نهاوند برگزار شد.

فرماندار نهاوند در این جلسه ضمن تاکید بر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوان حوزه گردشگری شهرستان عنوان کرد: با توجه به حضور مهمانان کشورهای مختلف در این رویداد، می‌توان به عنوان یک فرصت طلایی برای معرفی تمام قابلیت‌های شهرستان بهره برد.

مراد ناصری با بیان اینکه حوزه گردشگری نهاوند منحصر به سراب‌های آن نیست، تصریح کرد: سایر بخش‌ها همچون صنایع، تولیدات حوزه کشاورزی و قالیبافی، موسیقی محلی، جشنواره های بومی ـ محلی و... هر یک می‌توانند در زمینه گردشگری و توسعه آن مهمانان زیادی را جذب کنند.

وی در پایان با بیان اینکه رویداد ۲۰۱۸ یک ظرفیت برای معرفی داشته‌هاست، خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌ها با برنامه‌های مختص حوزه خود حوزه گردشگری نهاوند در این رویداد را یاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار