خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

جشنواره دوسالانه خوشنویسی قزوین با خبرهای خوش در راه است/ هنر جلوه خلاقیت

زاهدی عنوان کرد: امسال دوسالانه خوشنویسی در استان برگزار می شود و شاهد خبرهای خوشی خواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۴۱۷۴۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و جمعی از مسوولان استانی و هنرمندان رشته های مختلف هنری دومین نمایشگاه اکسپو قزوین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار شد.
عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در آئین افتتاح دومین نمایشگاه اکسپو قزوین بیان کرد: خلقت جهان و همه موجودات با عشق آغاز شده و این در حالی است که با توجه به زندگی مدرن امروزی، ما با اصل خودمان قهر کرده ایم عشق با هنر تجلی پیدا می کند.
وی گفت: تنها راه بازگشت به اصل خودمان، آشتی باهنر است چرا که هنر موجب می شود رفتار انسانها لطیف شود و اگر جامعه با آثار هنری آشتی کند، به مرور زمان لطافت در نوع رفتار انسانها و جامعه اثر مثبت می گذارد.
استاندار قزوین اظهار کرد: همه آنچه که در دنیا ساختیم ما را از سنتها دور ساخته است. خلق انسان به گونه ای است که به طور نسبی همه صفت ها را در وجودش جاری است و یکی از این صفتها، خلاقیت می باشد.
زاهدی عنوان کرد: هنر مهمترین جلوه خلاقیت انسان است چرا که زاییده ذهن بشر است و آشتی جامعه و هنر موجب پیشرفت جامعه می شود.
وی افزود: با توجه به شعار هر خانه، یک اثر هنری، اگر به این نتیجه برسیم که تزیین خانه مردم با آثار هنری هنرمندانمان باشد، دیگر هنر در جامعه ناشناخته نخواهد ماند.
استاندار قزوین اضافه کرد: امسال دوسالانه خوشنویسی در استان برگزار می شود و شاهد خبرهای خوشی خواهیم بود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار