مدیر دفتر مدیریت مصرف برق لرستان:

برگزاری کارگاه بهینه‌سازی باهدف اصلاح مصرف برق در لرستان/ ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی طرحی درآمدزا برای مردم

مدیر دفتر مدیریت برق توزیع استان لرستان گفت: هدف از برگزاری کارگاه بهینه‌سازی اصلاح مصرف برق در استان است.
کد خبر: ۹۰۴۱۷۴۹
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۹

قباد رستم پور مدیر دفتر مدیریت مصرف برق استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: در برگزاری کارگاه بهینه‌سازی علت قطعی برق را برای مردم در وهله‌ی اول توضیح می‌دهیم و میزان میانگین مصرف برق را برای عموم مردم بیان کنیم که میانگین مصرف برق ما بسیار زیاد است.

وی در ادامه افزود: با برگزاری این کارگاه می‌توان مردم رفتار مصرف خود را اصلاح کنند و وسایل برقی پرمصرف و پیک مصرف را برای مردم تشریح کنیم تا هم از فشار به مصرف‌کننده و تولیدکننده نیاید و خاموشی‌ها کم شود.

مدیر دفتر مدیریت توزیع برق استان لرستان طرح اقتصادی شرکت توانیر را این‌گونه بیان کرد: مردم می‌توان با عقد قرارداد با شرکت توانیر در بام خانه‌های خود صفحه‌های خورشیدی با تولید 25 آمپر ایجاد کنند که توسط تکنیسین متخصص مورد تأیید شرکت توانیر انجام می‌شوند.

وی در ادامه شرایط نصب را این‌گونه تشریح کرد: حداقل 50 متر برای نصب نیاز است و پنج میلیون آن توسط مردم و 25 میلیون به‌صورت وام در اختیار مردم قرار می‌گیرد که شرکت توانیر به مدت سه سال برق ساختمان را برای قسط برمی‌دارد و بعد از پایان آخرین قسط وام آن صفحه خورشیدی برای ان ساختمان می‌شود و تا مدت 20 سال برق مازاد آن ساختمان را شرکت توانیر میخرد و یک طرح درآمدزایی برای مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار