اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان روزهای پرنشاطی را همراه با مربیان و دوستان خود سپری می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۴۱۷۵۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، مربیان مراکز فرهنگی هنری با برگزاری اردو‌های درون شهری روز‌های پرنشاطی همراه با اعضا سپری می‌کنند.

برپایی اردو‌ها همواره یکی از فعالیت‌های جذاب و پویا برای اعضا بوده که تاثیری ماندگار بر روحیه‌ی آنان داشته است، زیرا در فضایی متفاوت بسیاری از آموخته‌های خود را با دوستانشان به اشتراک می‌گذارند.

در این میان برخی از مراکز این فضا را در درون خود مرکز به وجود می‌آورند و در برخی از مراکز دیگر حضور در محیط زیست و آموزش‌های مهم این عرصه عامل برپایی اردوهاست.

تشکیل کارگاه‌های ادبی و هنری، بحث آزاد، بازی‌های محلی و آموزش آیین‌های بومی از دیگر مواردی است که در اردو‌های یک روزه‌ی مراکز فرهنگی هنری به آن‌ها پرداخته می‌شود.

مراکز فرهنگی هنری بَزمان، شماره‌ی سه و شماره‌ی پنج زاهدان از جمله مراکزی هستند که در این روز‌ها اردو‌هایی برای اعضای دختر و پسر برگزار کرده‌اند.

قابل ذکر است در اردوی بزمان، بخشدار و برخی مسئولان در جمع اعضا حضور یافتند ضمن تشکر از مربیان این مرکز، خاطره‌هایی از دوران کودکی و نوجوانی خود برای اعضا تعریف کردند.
ارسال نظرات