در نشست سیاسی پایگاه ثار الله از ناحیه روح الله یزد مطرح شد:
به منظور افزایش بصیرت و بینش بسیجیان؛ نشست سیاسی پایگاه ثار الله از ناحیه روح الله یزد با سخنرانی مسئول سیاسی سپاه الغدیر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۴۱۷۶۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ مسئول سیاسی سپاه الغدیر در این نشست با تاکید بر اینکه کشور ایران یک کشور غنی و قدرتمند با مردم و دانشمندان خوب است که با داشتن تفکر انقلابی قادر به ایستادن بر روی پا‌های خود خواهد بود، اظهار داشت:نیروی انقلابی به وعده‌ای الهی اعتقاد دارد.
حرزاده در ادامه با اشاره به اینکه ملت قهرمان ایران همیشه پشتیبان نظام اسلامی هستند؛ افزود:جوانان غیور ایران تا پای جان حافظ ارزش‌های انقلاب و نظام هستند.
این هادی سیاسی با اشاره به فرمایشات امام مبنی بر اینکه "تا زمانی که مسئولین ما از قشر پاپرهنه و درد کشیده باشند ما مشکلی نداریم و زمانی که مسئولین ما کاخ نشین شدند انقلاب در خطر است" افزود: دولت باید تلاش بیشتری در حل مشکلات اقتصادی از خود نشان بدهد. مدیران با حقوق نجومی قادر به فهم درد و بی پولی مردم نخواهند بود؛ و تنها راه برای حفظ امنیت کشور و حل مسائل و مشکلات مردم و رفاه آن‌ها، فعالان انقلابی و به روی کار آمدن مدیران انقلابی از سنخ مردم هستند. دولت باید نظارت خود را بر سازمان‌هایی کار مالی انجام می‌دهند را بیشتر کند.
ارسال نظرات