پخش شایعه از روش های جنگ روانی دشمن در جامعه است/ تولید روزانه بنزین در داخل با رشد 50 درصد

ادیانی: دشمن تلاش می‌کند تا از طریق جنگ روانی در جامعه، اعتماد بین مردم و مسؤولان نظام اسلامی فرو ریزد لذا پخش شایعه و تخریب افراد یکی از آن ترفندهای شیطانی است.
کد خبر: ۹۰۴۱۷۹۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید‌علی ادیانی در گفت‌وگویی در مازندران با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های پنتاگون و دشمنان در مقابله با جمهوری اسلامی ایران که روی میز «ترامپ» قرار‌ دارد، جنگ روانی و سایبری برای ایجاد فاصله بین مردم، نظام و اعتماد‌زدایی در کشور، جنگ اقتصادی با جنگ‌افزار‌های مالی است، گفت: دشمن تلاش می‌کند تا از طریق جنگ روانی در جامعه، اعتماد بین مردم و مسؤولان نظام اسلامی فرو ریزد پخش شایعه و تخریب افراد یکی از آن ترفندهای شیطانی است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تولید و مصرف بنزین در کشور وجود ندارد و در صورت اجرای الگوی مصرف بنزین، امکان صادرات این فراورده هم وجود دارد، افزود: در سال 1390 و 1391 و تحریم‌های گذشته، پالایشگاه ستاره خلیج فارس وجود نداشت ولی امروز فقط این پالایشگاه توان تولید 24 میلیون لیتر بنزین یورو 5 را در روز دارد که در آینده به 36 میلیون لیتر هم افزایش پیدا می‌کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در تولید بنزین در داخل کشور نداریم و مردم مراقب جنگ روانی دشمن باشند، خاطر‌نشان‌کرد: دشمنان قصد دارند تا مردم را با جنگ روانی خود به انباشت کالا تحریک کنند.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی درباره مشکل بنزین در غرب مازندران، گفت: مشکل فنی و تخصصی درباره بنزین در هیچ جای کشور وجود ندارد و تداوم مصرف با وضعیت فعلی مشکلی ایجاد نمی‌کند و البته رعایت الگوی مصرف در حامل‌های انرژی که سرمایه ملی است هم باید مورد توجه باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها