خبرهای داغ:
قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: تفاهم نامه بین کمیته امداد استان و بنیاد علمی آموزشی قلم چی با موضوع بهره مندی دانش آموزان تحت حمایت از خدمات تحصیلی این بنیاد منعقد شد.
کد خبر: ۹۰۴۱۸۰۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، غلامعلی ملامهدی با اعلام اینکه طبق این تفاهم نامه دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان از بورسیه تحصیلی بنیاد علمی آموزشی قلم چی بهره مند خواهند شد، افزود: ارائه خدمات تحصیلی به دانش آموزان تحت حمایت با استفاده از امکانات بنیاد علمی آموزشی قلم چی مهمترین هدف این تفاهم نامه است.                                 

وی با اشاره به اینکه بنیاد علمی آموزشی قلم چی در این تفاهم نامه متعهد شد دانش آموزان تحت حمایت دارای معدل 17 و بالاتر را از آزمون های برنامه‌ای و کتب کمک آموزشی خود به صورت رایگان بورسیه کند، بیان کرد: بهره مندی دانش آموزان دارای پیشرفت تحصیلی از دریافت کمک هزینه تحصیل، اختصاص کد ویژه شناسایی دانش آموزان تحت حمایت و استفاده از دانش آموزان و دانشجویان نخبه تحت حمایت کمیته امداد در کادر آموزشی یا پشتیبان از دیگر تعهدات بنیاد قلم چی در این تفاهم نامه است.                            

ملامهدی ادامه داد: تعیین ناظر آموزشی برای پیگیری پیشرفت درسی دانش آموزان بورسیه، شرکت نماینده کمیته امداد در جلسات نمایندگی‌های بنیاد قلم چی و ارائه گزارش در خصوص نحوه همکاری‌های مشترک از مهمترین تعهدات این نهاد در تفاهم نامه است.                               

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه در هشت ماده و دو تبصره تنظیم و به امضای طرفین رسید، عنوان کرد: مدت تفاهم نامه از تاریخ امضا تا پایان خرداد سال 98 بوده و در صورت رضایت طرفین قابل تمدید و اصلاح است.    

ارسال نظرات
پر بیننده ها