معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: مجموعه قضائی استان از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی حمایت همه‌جانبه‌ای دارد چرا که بی‌شک اشتغال‌زایی در جامعه در کاهش اعتیاد، سرقت، خشونت و بالتبع کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بی‌بدیلی ایفا خواهد کرد
کد خبر: ۹۰۴۱۸۱۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، یوسف خدادادی عصر امروز در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به اهمیت مسئله اشتغال باید به مولفه جذب سرمایه‌گذار به عنوان تنها راه ایجاد اشتغال در اردبیل توجه ویژه‌ای شود چرا که متاسفانه این استان جایگاه خوبی در این زمینه ندارد.

وی با اشاره به این که باید بسترهای مناسب سرمایه گذاری در استان فراهم شود گفت: در این زمینه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا بتوانیم با مشارکت بخش خصوصی زمینه ایجاد کسب و کار مناسب را در استان فراهم کرده و در ریشه‌کن کردن معضل بیکاری جزو استان‌های موفق کشور باشیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: بخش دولتی به تنهایی در اشتغال‌زایی نمی‌تواند چاره‌ساز باشد و در این زمینه اگر از ظرفیت‌ةای بخش خصوصی به نحو احسن استفاده نشود مشکل بیکاری و عاوقب نافرجام آن به این زودی برطرف نخواهد شد.

خدادادی تصریح کرد: مجموعه قضائی استان از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی حمایت همه‌جانبه‌ای دارد چرا که بی‌شک اشتغال‌زایی در جامعه در کاهش اعتیاد، سرقت، خشونت و بالتبع کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بی‌بدیلی ایفا خواهد کرد و سعی و تلاش ما نیز کمک به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران است تا با کم‌ترین دغدغه مشکلات خود را برطرف کنند.

وی اظهار کرد: افزایش آسیب های اجتماعی متاسفانه در حال حاضر با کم ترین تلنگری اتفاق می‌افتد و اهمیت مسئله در ارتباط با کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند تدوین برنامه‌های اساسی است که در دستور کار مجموعه قضائی استان قرار گرفته است.

خدادادی با اشاره به این که طلاق و اعتیاد از عمده موارد مربوط به افزایش آسیب های اجتماعی است گفت: ارتقای مهارتهای اجتماعی و آموزش علوم مختلف و مورد نیاز جامعه آموزش و پرورش از محوری‌ترین مولفه های این مجموعه است و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در امر کاهش آسیب‌های اجتماعی از مدارس کار خود را شروع کنیم.

وی اظهار کرد: موضوعی که در این زمینه مد نظر است غافل شدن از پرداخت به رویکرد آسیب‌های اجتماعی و اثرات ناشی از آن بوده است که سبب به وجود آمدن آسیب‌های جدی در لایه های مختلف زندگی اجتماعی شده که این مسئله در بین مدارس استان از این پس باید به شکلی جدی در دستور کار قرار گیرد.

ارسال نظرات