رئیس پلیس‌راه استان اردبیل گفت: سبقت غیرمجاز در مسیر مواصلاتی شهرستان پارس‌آباد از توابع استان اردبیل منجر به کشته شدن ۳ تبعه آذربایجانی شد.
کد خبر: ۹۰۴۱۸۱۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
سرهنگ حجت فتاحی امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: عصر دیروز، سبقت غیر مجاز خودروی «پژو ۲۰۶» در مسیر مواصلاتی شهرستان پارس‌آباد به سمت جعفرآباد از توابع استان اردبیل که منجر به برخورد با خودروی «تویوتالندکروز» شد، باعث کشته شدن هر ۳ سرنشین خودروی لندکروز گردید.

وی افزود: علت اصلی این تصادف عدم رعایت فاصله عرضی در حین سبقت بود که منجر به مصدوم شدن راننده پژو ۲۰۶ نیز شد.

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل با اشاره به اینکه در این حادثه راننده مرد ۵۵ ساله و دو خانم ۴۸ و ۴۵ ساله به دلیل واژگون شدن خودرو جان خود را از دست دادند، توضیح داد:. کشته شدگان این حادثه رانندگی تبعه کشور آذربایجان بوده که از شهر نخجوان به سمت باکو در حرکت بودند.

وی با اعلام اینکه هر ۳ نفر کشته شده در این حادثه در بیمارستان جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: متأسفانه بیشترین سهم کشته شدگان حوادث جاده‌ای در استان اردبیل بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهند.

فتاحی از تشدید برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و یادآور شد: با توجه به قرارگیری در فصل تابستان و افزایش مسافرت‌ها که با افزایش بار ترافیکی نیز همراه می‌شود باید در رعایت بیش از پیش قوانین و مقررات بکوشیم.

وی در پایان از تمامی رانندگان خواست تا با سرعت مطمئن حرکت کرده و از تخلفات حادثه ساز از قبیل: سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ خودرو خودداری نمایند.
ارسال نظرات