مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: عمل واقدام شهید عبادت است و در دهه 60 جوانانی از اقصا نقاط کشور با خداوند متعال معامله کردند وجان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.
کد خبر: ۹۰۴۱۸۱۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

"سردار سید صادق حسینی" به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده  سپاه امیرالمؤ منین(ع) استان ایلام در مراسم آبروی محله گرامیداشت سردار شهید علی حیاتی و حجت الاسلام والمسلمین شهید علی مومنی اظهار کرد: شهدا با وحدت وهمدلی و باگذشتن از جان ومال خود باعث آبروی نظام وانقلاب شدند ودرس ولایتمداری، ایثار ومعنویت به ما دادندوراه رسیدن به قرب الهی را به ما آموختند.

وی افزود: شهدا کسانی هستند که با هدایت ها و رهنمودهای امام (ره) توانستند قله های معنویت را طی کنند و باتوجه به اینکه سن زیادی هم نداشتند و اکثرا از جوانان بودند در دفاع مقدس با تاسی از رهنمودهای امام عزیزمان درس از خود گذشتگی، ایثار وشهادت را به ما آموختند.

 فرمانده  سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام بیان نمود: امروز دشمن نسل جوان ما را هدف قرار داده وهمه ما وظیفه سنگینی برای نشر معارف عمیق انقلاب واسلام برای جوانان و نوجوانان داریم و باید این معارف را در بین جوانان بسط وگسترش دهیم تا بتوانیم در مقابل توطئه های دشمنان این نظام مقابله کرد.

 وی تصریح کرد: عمل و اقدام  شهید عبادت است و در دهه 60 جوانانی از اقصا نقاط کشور با خداوند متعال معامله کردند وجان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از زیبایی های این دنیا گذشتند تا امنیت وآسایش را برای مردم جامعه فراهم آورند.

 سردار حسینی ابراز نمود: امروزه دشمنان این نظام و انقلاب تلاش می کنند تا این تفکر استکبار ستیزی را ازما بگیرند و سعی می کنند با جنگ روانی و تبلیغات گسترده در فضای مجازی ذهن جوانان را نسبت به نظام و انقلاب مسموم نمایند اما پیام ما به دشمنان این است که با جنگ و تحریم نمی توانید مردم سلحشور و انقلابی ما را ازدفاع از انقلاب بازدارید بلکه ما به فضل الهی و تدابیر رهبری فرزانه وتجربه هشت سال جنگ تحمیلی ازبحران تحریم های ظالمانه عبور خواهیم کرد و یک بار دیگر پوزه دشمنان نظام را به خاک خواهیم مالید ومشت محکمی بر دهان یاوگویان خواهیم زد.

 وی عنوان کرد: ملت ایران پوست وگوشتشان با ولایت فقیه عجین شده  است و استکبار نخواهد توانست در مقابل انقلاب اسلامی کوچکترین خدشه ای وارد کند و پیام شهدا به ما این است  که همه با هم باشیم و تحت زعامت رهبری فرزانه ومعظم انقلاب بر صراط شهداء باقی بمانیم.

 

ارسال نظرات