مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خواف بیان داشت: امریکا به بهانه‌های مختلفی چون تروریست بودن، مسلمانان بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد و حقوق آن‌ها را پایمال می‌کند.
کد خبر: ۹۰۴۱۸۳۶
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام سید الحسینی در نشست سیاسی که با حضور کارکنان و سربازان سپاه ناحیه خواف و بسیجیان گردان امام حسین(ع) برگزار شد، در رابطه با تحولات سیاسی منطقه و جریانات داخل کشور به ایراد سخن پرداخت.
 
وی افزود: امروزه امریکا با تمام توان و امکانات مادی و معنوی در مقابل جهان اسلام و ایران اسلامی ایستاده است و ایران را تروریست یا حامی تروریست‌ها می‌خواند و به بهانه‌های مختلف مسلمانان بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد و حقوق آن‌ها را پایمال می‌کند.
 
سیدالحسینی بیان داشت: امریکا، ایران و مسئولین متعهد انقلابی را تحریم کرده و به بهانه واهی از برجام خارج می‌شود که این اوج حماقت و نادانی آنان را نشان می‌دهد.
 
وی خاطر نشان کرد:  ایران اسلامی به حول و قوه الهی با تکیه بر قدرت لایزال الهی و نیروی جوان داخلی پله‌های ترقی و پیشرفت را طی نموده و این دوره بحران و فشار اقتصادی را تحمل خواهد نمود و به کوری چشم دشمنان ضمن تقویت بنیه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی در مقابل طرح‌ها و نقشه‌های شوم معاندین ایستادگی خواهد کرد و بینی معارضین کوردل را به خاک خواهد مالید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها