خبرهای داغ:
در بازدید معاون پژوهش دانشگاه آزاد استان از مرکز رشد شهید باکری مطرح شد:
فقدان پژوهش‌های ساختار یافته در حوزه فنی و مهندسی و نیز کمبود متخصصان تولید تجهیزات به روز، دانشگاه را بر آن داشت تا با راه اندازی پژوهشکده ها در زمینه تربیت متخصصان و نیز سازمان دهی پژوهش‌های پراکنده گامی رو به جلو بردارد.
کد خبر: ۹۰۴۱۸۵۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
فقدان پژوهش‌های ساختار یافته در حوزه فنی و مهندسی / سازمان دهی پژوهش‌های پراکنده از اهداف دانشگاه آزاد است 

به گزارش سرویس خبری بسیج علمی  خبرگزاری بسیج،  دکترحسن رسولی سقای معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از مرکز رشد مهندسی پزشکی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان بازدید کرد.

رسولی در این بازدید ضمن خرسندی از فعالیت های رو به رشد این مرکز بر تربیت نیروی متخصص در زمینه توسعه تجهیزات مهندسی پزشکی و مطالعات و پژوهش‌ها در زمینه فناوری های جدید و تقویت زیر ساخت‌های تولید تجهیزات آموزشی و درمانی را خواستار شد. 

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های موجود دانشگاه آزاد اسلامی تبریز افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه‌ای غنی از گروه‌های آموزشی مرتبط با مهندسی پزشکی و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات و مهندسی برق است و همچنین تعامل خوبی با این مرکز می تواند داشته باشد.

 معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان، همچنین اظهار داشت: فقدان پژوهش‌های ساختار یافته در حوزه فنی و مهندسی و نیز کمبود متخصصان تولید تجهیزات به روز، دانشگاه را بر آن داشت تا با راه اندازی پژوهشکده ها در زمینه تربیت متخصصان و نیز سازمان دهی پژوهش‌های پراکنده گامی رو به جلو بردارد.

رسولی در ادامه به همکاری های هرچه بیشتر این مرکز با دانشگاه اشاره کرد و از ایجاد تفاهم نامه های همکاری در آینده نزدیک خبر داد.

لازم به ذکر است، دراین دیدار دکتر جعفر آقازاده مدیر مرکز رشد مهندسی پزشکی نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز درطراحی و تولید تجهیزات پیشرفته پزشکی ابراز کرد: این مرکز، محیطی برای پرورش استعدادها، ارائه آموزش‌های تخصصی فنی و تجاری به علاقه مندان، برگزاری رویدادهای کارآفرینی و انجام پژوهش‌های بنیادین و کاربردی در حوزه مهندسی پزشکی می باشد.

وی افزود: پژوهشگران و متخصصان می توانند با مراجعه به این مرکز از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی این مرکز بهره مند شوند و مشاوره های لازم را جهت ایجاد کسب و کار جدید دریافت نمایند.

ارسال نظرات