خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: تلاش کردیم با سیاست‌گذاری‌های جدید در بسیج مستضعفان و هم‌افزایی سایر دستگاه‌های استان بستر رشد و نمو خلاقیت و استعدادها برای فعالیت هنرمندان فراهم شود.
کد خبر: ۹۰۴۱۸۷۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، ظهر امروز سردار غلامرضا سلیمانی در افتتاحیه نخستین مرکز آفرینش‌های هنری بسیج کشور در اصفهان و رونمایی از آثار فرهنگی هنری فاخر مرکز با بیان اینکه در استان اصفهان جوانان خوش ذوق و متدینی وجود دارند، اظهار داشت: در استان اصفهان ظرفیت بسیار خوبی برای آفرینش‌های هنری وجود دارد.

وی افزود: اصفهان یکی از مراکز مهم فرهنگی هنری جهان اسلام و کشور است و تکیه گاه‌های محکم انقلابی، مذهبی، فرهنگی و هنری در این استان حضور دارند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با تاکید بر اینکه فراهم کردن بستر خلاقیت و رشد و نمو این استعداد‌ها وظیفه ماست، تصریح کرد: تلاش کردیم با سیاست‌گذاری‌های جدید در بسیج مستضعفان و هم‌افزایی سایر دستگاه‌های استان این بستر برای فعالیت هنرمندان فراهم شود.

وی ادامه داد: اگر بستر‌ها فراهم شود با توجه به اینکه بسیج بزرگ‌ترین سازمان مردم نهاد دنیاست، در شناسایی استعداد‌ها و جهت‌دهی برای بروز خلاقیت‌های هنری بهترین ظرفیت‌ها و شرایط را داراست و می‌تواند به رشد ما در هنر کمک کند.

سلیمانی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن بیان کرد: با توجه به رشد فناوری اطلاعات و دسترسی همه افراد به فناوری‌های نوین و نفوذ فرهنگی دشمن، نیرو‌های انقلابی با خلق آثار فاخر به نیاز‌های زمانه پاسخ دادند.

وی افزود: نیاز‌ها بسیار گسترده، عمیق و متنوع است و باید به همه آن‌ها توجه شود و می‌تواند درصورت فقدان منبع با وجود دسترسی مردم به سایر منابع این نیاز‌ها برطرف شود و زمینه برای ظهور افراد سودجو آماده شود تا فرهنگ غربی خود را در قالب هنر به ما عرضه کنند و ناهنجاری‌های اجتماعی ایجاد شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: در برخی موضوعات رخنه دشمن را شاهد بودیم و برای رفع آن‌ها همکاری تمام دستگاه‌های فرهنگی را نیاز داریم و برای ما حایز اهمیت است.

به گزارش بسیج؛ در پایان این نشست از علیرضا فتاحی کارگردان انیمیشن «گردان تک نفره» که به زندگینامه شهید عبدالرسول زرین پرداخته و در جشنواره ملی حایز رتبه نخست شد و نوید تنظیفیان کارگردان فیلم کوتاه با موضوع زندگینامه شهید سید محسن صفوی تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها