خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

با وجود نقض عهدهای مکرر آمریکا مذاکره با چنین کشوری بی‌معنی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: اینکه عده‌ای دوباره بخواهند دم از مذاکره با آمریکا بزنند نشان از خائن بودن و نفوذی بودن آنها است و گرنه با وجود نقض عهدهای مکرر ایالات متحده و زیر پا گذاشتن همه معاهدات بین المللی مذاکره با چنین کشوری بی‌معنی است.
کد خبر: ۹۰۴۱۸۷۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

با وجود نقض عهدهای مکرر آمریکا مذاکره با چنین کشوری بی معنی استحجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: برجام تجربه‌ای بزرگ بود که دیگر به هیچ وجه به دشمن اعتماد نکنیم و بدانیم که مذاکره با آمریکا جز خسران و از بین بردن سرمایه‌ها و ابزار قدرت کشور نتیجه‌ای برای ما نداشته و ندارد.

وی افزود: آمریکا با همراهی دشمنان داخلی در صدد ضربه‌ای دیگر به کشور از طریق مذاکره دوباره هستند و نفوذی‌ها باری دیگر درحال مقدمه‌چینی برای به فراموشی سپردن تجربه تلخ برجام و فریب ساده‌لوحان برای مذاکره مجدد و وارد کردن خسارتی دیگر به ملت ما هستند که باید همه مسئولان و ملت بیدار باشند و از برجام نافرجام درس عبرت بگیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: اینکه عده‌ای دوباره بخواهند دم از مذاکره با آمریکا بزنند نشان از خائن بودن و نفوذی بودن آنها و نشان از دنباله رو بودن آنها مطابق خواست و خوشایند آمریکا است و گرنه با وجود نقض عهدهای مکرر ایالات متحده و زیر پا گذاشتن همه معاهدات بین المللی مذاکره با چنین کشوری بی معنی است.

وی گفت: تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی‌های آمریکا اتحاد ملت و مقاومت در برابر این زیاده خواهی‌ها است و مسئولین باید در برابر آمریکا بایستند و یادشان نرود که مردم ما پیرو مکتب عاشورا هستند و هرگز زیر بار ذلت نخواهند رفت و به یاری خداوند آمریکا در برابر ملت بزرگ ایران زانو خواهد زد و به اهداف شیطانیش دست نخواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات