خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: مسیر دوچرخه سواری خیابان بوعلی حدفاصل بوستان ملت تا چهارراه فردوسی با استفاده از موانع فلزی از معبر اصلی تفکیک شد.
کد خبر: ۹۰۴۱۸۸۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سعید جهانگیری مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین افزود: تفکیک و جداسازی مسیرهای دوچرخه سواری به منظور آگاه سازی رانندگان دوچرخه سواران بسیار حایز اهمیت است.
وی عنوان کرد: به این منظور سعی می کنیم از روش های جدید و خلاقانه نیز برای مشخص کردن مسبرهای دوچرخه استفاده کنیم که از جمله این روش ها می توان به استفاده از موانع فلزی و آسفالت رنگی اشاره کرد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: استفاده از موانع فلزی در تفکیک مسیرهای دوچرخه مزایای زیادی دارد که از جمله آن می توان به ایمن سازی مسیر دوچرخه، جلوگیری از پارک و حرکت خودرو در مسیر دوچرخه اشاره کرد که تمام این موارد در تأمین امنیت جانی دوچرخه سواران موثر است.
جهانگیری گفت: به عنوان پایلوت در مسیر دوچرخه خیابان بوعلی حدفاصل بوستان ملت تا چهارراهtفردوسی به صورت مشترک از موانع فلزی و آسفالت با رنگ قرمز استفاده شده تا این مسیر از خیابان اصلی تفکیک شود.
وی خاطرنشان کرد: استفاده از موانع فلزی در کنار آسفالت رنگی در مسیر دوچرخه ضمن اینکه حس ایمنی را در دوچرخه سوار القا می کند، راننده خودرو را نیز نسبت به وجود مسیر دوچرخه آگاه تر می کند.
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها