جانشین فرمانده سپاه فتح با بیان اینکه به عنوان یک سرباز هرگز سپاه و جهاد را از هم منفک نمی دانم گفت :امروز سپاه و جهاد کشاورزی در یک سنگر از کیان خود دفاع می کنند.
کد خبر: ۹۰۴۱۹۰۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج روز گذشته رئیس سازمان جهاد و کشاورزی استان با جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری با بیان اینکه سنگر سازان بی سنگر و جهادگران در زمان جنگ و بعد از آن با محرومیت‌ها و ظلم مبارزه کردند گفت:در دوران کنونی که جنگ سختی وجود ندارد و دشمن با ایجاد جنگ نرم بدنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشد، انقلابی بودن مهمتر از احزاب بوده و باید با انقلابی گری به فکر خدمت به مردم ودفاع از نظام بود.

او گفت:به عنوان یک سرباز هرگز سپاه و جهاد را از هم منفک نمی‌دانم و به طور حتم همه مدیران، کارکنان دستگاه‌ها و مردم سربازان انقلاب جهانی، ایران اسلامی می‌باشند.

جانشین فرمانده سپاه فتح در ادامه حفظ نظام و حمایت از مردم همیشه در صحنه را ضروری ارزیابی کرد و گفت:امروز هر مسئولی در کشور بر روی صندلی یک شهید نشسته است و در قیامت باید پاسخگوی خون شهدایی باشیم که جانشان را تقدیم انقلاب کردند باشیم.

این فرمانده ارشد نظامی استان با تقدیر از کارکنان و خدمت گزاران نظام در جهاد کشاورزی استان گفت:مدیران بدنبال احیاء روحیه جهادی ابتدای انقلاب بین کارکنان باشند.

وی اظهار داشت: مساعدت و پیگیری لازم جهت رفع مشکلات مردم شریف و بزرگوار استان باعث افزایش روحیه و نشاط در انسان می‌شود و از سوی دیگر این موضوع رضایتمندی مردم و در نهایت رضایتمندی خداوند متعال را به دنبال خواهد داشت که همواره از مسئولین و مدیران استان خواسته ایم در این راستا گام بردارند.

انصاری با بیان اینکه تلاش برای حل مشکلات مردم، ایجاد امید و انگیزه بیشتر در مسئولین و همچنین رضایت مردم را به دنبال دارد گفت:مردم، ولی نعمتان ما هستند و این انقلاب براساس و محور مردم شکل گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه فتح در پایان گفت:سپاه در کنار جهاد کشاورزی استان برای کمک به مردم گام بر می‌دارد.

الیاس تاج الدینی رئیس جهاد و کشاورزی استان با بیان اینکه با مدیریت جهادی با رانت خواری و فساد مبارزه خواهیم کرد گفت: جهاد و کشاورزی عضو جدانشدنی از سپاه و بسیج بوده و با رهنمود‌ها و هم افزایی برادران پاسدار برای خدمت به مردم تلاش می‌کنیم.

وی ابراز داشت:به واسطه خشکسالی‌های اخیر برای برخی از کشاورزان مشکلاتی ایجاد شده است که با مدیریت انقلابی و جهادی با این مشکلات مبارزه و به کشاورزان کمک می‌کنیم.

تاج الدینی در پایان با تقدیر از عملکرد بسیج در آموزش کشاورزان و اردو‌های جهادی گفت:خود را سرباز نظام می‌دانم و با توجه به شرایط جدید کشور و فشار‌های بین‌المللی، در راستای سیاست‌های مقام معظم رهبری و اجرای اقتصاد مقاومتی که می‌تواند کمک شایانی به توسعه کشور همچنین مقابله با تحریم‌ها کند گام بر می‌داریم.
ارسال نظرات