با همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سیستان و بلوچستان گردهمایی فرهنگی و سبک زندگی اسلامی خواهران شاغل در سپاه سلمان در شهرستان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۱۹۷۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست فرهنگی و سبک زندگی اسلامی خواهران شاغل در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  در شهرستان زاهدان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار یوسف علی بیگی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گردهمایی فرهنگی و سبک زندگی اسلامی  در بین خواهران شاغل در سپاه سلمان با ارج نهادن به مقام والای زن گفت: جایگاه زن زیر بنایی ترین جایگاه اجتماعی و ارزشی برای خانواده ها است؛ زنان از زمان خلقت انسان تا کنون هم قدم با مردان بوده اند.

وی افزود: اگر ما دید نافذ و تحلیل گری داشته باشیم نقش زنان در تمام صحنه های اجتماعی مشهود است، زنان توانمند هستند و می توانند مردانی با ایمان و با تقوا برای جامعه تربیت کنند  همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند: از دامان زن، مرد به معراج می رود.

حجت الاسلام علینقی طهرانی زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات ارزشی بانوان شاغل در سپاه گفت: اگر بخواهیم نقش زنان را در نظر بگیریم از ابتدای خلقت نقش بسزایی در همه زمینه ها داشته اند به عنوان مثال می توان از نقش زنان در برپایی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران نام برد.

وی افزود: خواهران پاسدار باید الگوی دیگر زنان در همه زمینه ها بخصوص اخلاق اسلامی باشند.

طهرانی زاده نقش زنان را در خانواده نقشی مهم و عامل اصلی در تربیت فرزندان و شیوه اداره زندگی دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان در ادامه بیان کرد: ما باید زندگی بزرگان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم، آنها پیشوا و افرادی هستند که از لحاظ مکارم اخلاقی از سطح والایی برخوردارند و هرچه مراتب اخلاقی در کتب اخلاقی از این بزرگان یاد شده را باید به عنوان یک تکلیف برای خود در جهت انجام آن عمل بدانیم.

این مسئول در پایان نقش خانواده های پاسدار را در بین خانواده های دیگر، همسایه، طایفه و جامعه در الگو پذیری بسیار مهم بیان و خاطر نشان کرد: انتظار است خانواده پاسداران در همه عرصه ها و زمینه ها تاثیر گذار و الگوی دیگران باشند.
ارسال نظرات