خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه گفت: در این دوره از کلاس های آموزشی بیش از ۱۰۰بانوی بسیجی دهستان علی جمال در کلاس های طرح هجرت شرکت کردند که در ادامه این اردوها، کلاس های طراحی و شیرینی پزی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۴۲۰۰۵
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد خبازی فرمانده سپاه شهرستان بشرویه در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی طرح هجرت گفت: اهمیت اردوهای جهادی کمتر از جهادهای جبهه و جنگ نیست و جبهه های امروز ما حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی است.


وی خاطرنشان کرد: توان سپاه و بسیج به وسعت دریا است و در تمامی عرصه ها چه آموزشی چه نظامی و خدماتی استوار تر از قبل در حال انجام ماموریت است.


خبازی افزود:هدف از اردوهای جهادی،تنها اتکا به توان داخل و آموزش حرفه های اشتغال زایی و پرکردن اوقات فراغت سالم در بین علاقه مندان است.


فرمانده سپاه بشرویه ادامه داد: اردوهای جهادی یک هفته ای روستای غنی آباد بخش مرکزی شهرستان بشرویه به نام شهیده نسترن خسروی و با همکاری بانوان بسیجی شهرستان در رشته های روان خوانی قرآن، آموزش ساخت گل کریستال، زبان خارجه ، کارگاه آموزش خانواده و کارگاه نقاشی دایر است.


خبازی گفت: در این دوره از کلاس های آموزشی بیش از ۱۰۰بانوی بسیجی  دهستان علی جمال در کلاس های طرح هجرت شرکت کردند که قرار است در ادامه این اردوها، کلاس های طراحی و شیرینی پزی برگزار خواهد شد.

وی نیز به بزرگترین رخداد استان هم اشاره داشت و گفت: بزرگترین رخداد در سال جاری کنگره ۲۰۰۰ شهید و سرداران شهید استان خرسان جنوبی خواهد بود که همت همه جانبه مردم و مسئولین را می طلبد.


سرگرد خبازی بیان داشت: یاوه گویی های آمریکا امروز دیگر جواب نمی دهد و تنها جواب یک سردار ایرانی دشمن را سر جای خود نشاند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها