خبرهای داغ:
صارمی گفت: در تیر ماه سالجاری 6 پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده های آجر رسی، بتن آماده، بلوک سقفی و مایع خنک کننده موتور به علت عدم رفع نواقص و عدم احراز شرایط لازم جهت تمدید ابطال گردید و 14 پروانه کاربرد علامت استاندارد نیز تعلیق شد.
کد خبر: ۹۰۴۲۰۴۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان قزوین، سیروس صارمی مدیر کل استاندارد استان قزوین از صدور 13 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و یک پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی خبر داد.
صارمی گفت: پس از بازرسی و نمونه برداری و آزمون فرآورده های تولیدی در کمیته های علائم برگزار شده در تیر  ماه با صدور 1 پروانه تشویقی برای فرآورده روغن پایه در صنعت شیمیایی و 13 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای فرآورده سنگدانه ریز، پنل آجری، بتن پر مقاومت، بلوک سبک سیمانی و آجر رسی در صنعت ساختمان، کنسرو ماهی تن، ماست نیم چرب و دوغ گرما دیده در صنعت غذایی و صابون بهداشتی و روغن صنعتی در صنعت شیمیایی موافقت شد.
صارمی افزود: در تیر ماه 6 پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده های آجر رسی، بتن آماده، بلوک سقفی و مایع خنک کننده موتور به علت عدم رفع نواقص و عدم احراز شرایط لازم جهت تمدید ابطال گردید و 14 پروانه کاربرد علامت استاندارد نیز تعلیق شد.
 
مدیر کل استاندارد قزوین تاکید کرد: از آنجایی که استفاده از علامت استاندارد در زمان ابطال و تعلیق  بر روی کالاهای مربوطه جرم محسوب می شود، در زمان ابطال یا تعلیق پروانه استاندارد، نظارت کارشناسان استاندارد بر واحدهای تولیدی مذکور افزایش می یابد تا از وقوع تخلفات احتمالی جلوگیری بعمل آید.
 
لازم به ذکر است در کمیته های علائم برگزار شده نمایندگان اتاق بازرگانی،  خانه صنعت و معدن و کارشناسان مرتبط هر صنعت حضور دارند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها