به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان در شامگاه سه شنبه  بعد از نماز مغرب و عشاء نشست روشنگری سیاسی بصورت پرسش و پاسخ با همت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا)هندیجان وباحضورآحاد مردم در مسجد جامع هندیجان و با دعوت از کارشناس سیاسی استان خوزستان برگزارشد.

محسن نظر پور در جمع مردم هندیجان اظهار کرد:مردم با بصیر ت ایران با پیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری در تمام صحنه های حساس انقلاب حضوری فعال وپرشور دارند و در هر شرایطی اجازه هیچ گونه تهدید یا تجاوزی را به دشمنان اسلام و قرآن نمی دهند با ایجاد اتحاد در مقابل آنها ایستاده اند. 

وی افزود :دشمن در حال راه اندازی جنگ اقتصادی در کشور هست وا وسط عوامل فریب خورده از هیچ فتنه ایی کوتاهی نمی کند ولی ملت ایران در تمام مراحل آنها را مایوس نموده اند و انقلاب اسلامی ایران با عزت و افتخار به راه مقدس خود ادامه می دهد.

 

وی بابیان گوش دادن به فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)با تدبیر و شجاعت همواره مردم و مسئولان نظام را آگاه نموده  که بایستی در کنار هم و اتحادو با توکل بر خدا به راه خود ادامه بدهند و مشکلات را حل نمایند و به دشمنان اسلام فرصت فتنه انگیزی ندهند.

 نشست روشنگری سیاسی بصورت پرسش و پاسخ با همت جبهه مردمی انقلاب اسلامی (جمنا)در شهرستان هندیجان وباحضور مردم  برگزار شد.