معاون سرمایه انسانی بسیج سپاه امام رضا(ع):
معاون سرمایه انسانی بسیج سپاه امام رضا(ع) گفت: بسیجی بدون هیچ پاداشی در حال فعالیت است به همین دلیل رهبر معظم انقلاب تکیه گاه خویش را بسیج می‌دانند.
کد خبر: ۹۰۴۲۰۸۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار شیرمحمدی در دوره توانمندسازی مسئولین سرمایه انسانی پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه ابوذر مشهد در جمع مسئولین نیروی انسانی پایگاه‌ها و حوزه ها‌ی مقاومت ناحیه  اظهار داشت: سرمایه انسانی مهمترین رکن یک مجموعه است.

وی گفت: در زمان جنگ ۷۰ درصد نیرو‌ها را همین بسیجیان تشکیل می‌دهند و نیرو‌های بدنه سپاه و بسیج از جوانان و از میان نیرو‌های مردمی تشکیل شده است.

شیر محمدی افزود: درحال حاضر تفکر بسیجی در عراق سوریه و بحرین هم وجود دارد  و به همین دلیل است که که دشمن با آن همه تجهیزات قدرت استقامت در مقابل آن‌ها را ندارد.

معاون سرمایه انسانی بسیج سپاه امام رضا علیه السلام افزود: بسیجی بدون هیچ پاداشی در حال فعالیت است به همین دلیل رهبر معظم انقلاب تکیه گاه خویش را بسیج می‌دانند و در حال حاضر ۱۳۱ گردان بیت المقدس بصورت آماده جهت هرگونه دفع خطر را داریم.

وی گفت: به دلیل داشتن شما‌سربازان گمنام امام زمان (عج) است که ایران با قدرت قبل از هرگونه تهدیدی پیشگیری و خنثی سازی انجام می‌دهد.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر خراسان رضوی ۸۸۵۶ و مشهد ۴۲۰۰ نفر شهید بسیجی داشته است و ما مدیون خون این شهیدان هستیم.

وی بیان کرد: وظیفه بسیج مخصوصا نیروی انسانی شناسایی جذب و سازماندهی و بکارگیری نیرو‌های مخلص و علاقمند می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها