جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد

ضرورت کیفیت بخشی و اثر گذاری اردوهای راهیان نور/ اردوهای راهیان نور در امتداد حماسه میلیونی اربعین حسینی است

سردار سپهر گفت: عملیات بزرگ و فرهنگی راهیان نور یکی از حرکت های بزرگ،ماندگار و اثرگذار بعد از حماسه میلیون اربعین حسینی و در امتدان آن است.
کد خبر: ۹۰۴۲۱۲۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج، سردار محمدحسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج که عصر امروز با حضور مسئولان راهیان نور در اردوگاه الزهرا(س) تهران برگزار شد، با بیان اینکه رمز موفقیت رزمندگان در دوران دفاع مقدس، پیروزی از فرمان امام خمینی(ره) بود، گفت: در دوران دفاع مقدس، دشمنان انقلاب اسلامی با یکدیگر متحد شده بودند تا ریشه انقلاب اسلامی را بخشکانند و ایران اسلامی را نابود کنند و بسیاری از جوانان کشورمان در آن لحظات حساس، به فرمان امام خمینی (ره) به جبهه های حق علیه باطل رفتند و به ندای رهبرخود لبیک گفتند و نگذاشتند که دشمن به خاک کشورمان تجاوز کند و آنان را بیرون کردند.

وی ادامه داد: یکی از شاخصه های مهم در پیروزی انقلاب اسلامی هم به دلیل گوش دادن به فرامین رهبرانقلاب بود و امروزه امام خامنه ای، رهبرانقلاب اسلامی هستند و گوش دادن به فرمان ایشان، کشور را از بحرانی ترین شرایط عبور خواهد داد و دشمنان انقلاب اسلامی در مقابل تصمیمات امام خامنه ای، عاجز هستند.

 سردار سپهر تاکید کرد: تقویت فکر و اندیشه الهی در انسان و اینکه جز خدا به چیز دیگری فکر نکند، یکی از اهداف برگزاری اردوهای معنوی راهیان نور در سراسر کشور است و یقینا حضور جوانان در سرزمین های نور، باعث تربیت آنان و انس گرفتن با فرهنگ ایثار و شهادت می شود و یقینا اگر این چنین نباشد، انقلاب اسلامی به اهداف خود دست پیدا نخواهد کرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه افزود: اثرگذاری و تداوم ارتباط، دو اصل مهم در اردوهای راهیان نور است که باید روز به روز تقویت شود تا ماندگاری بیشتری داشته باشد و در این راه، راویان دفاع مقدس که در طول مسیر با زائران راهیان نور هستند، اثرگذاری زیادی در انتقال پیام و مفاهیم دفاع مقدس دارند و یقینا اگر مسئولان راهیان نور بعد از پایان اردوهای راهیان نور، همچنان ارتباط خود را با زائران راهیان نور حفظ کنند، این موضوع باعث ماندگاری فرهنگی دفاع مقدس در این زائران می شود.

وی تاکید کرد: مشارکت دادن دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در هر استان برای برگزاری اردوهای راهیان نور، اهمیت زیادی دارد.

سردار سپهر گفت: هالیووود به عنوان بنگاه تولید فیلم در جهان، تمام تلاش خود را در جهت تغییر افکار عمومی مسلمانان انجام می دهد و راهیان نور یکی از مهمترین کارهای برای مقابله با چنین تهاجم های فرهنگی است و این نکته را باید تاکید کنم که محصولان راهیان نور باید باعث امتیاز ویژه برای جامعه و بسیج باشد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان افزود: عملیات بزرگ و فرهنگی راهیان نور یکی از حرکت های بزرگ بعد از حماسه میلیون اربعین حسینی است که روز به روز باید به کیفیت آن افزوده شود.

ارسال نظرات