تولید کننده بسیجی کمیجان در گفتگو اختصاصی با بسیج:

پیشتاز در تحقق اقتصاد مقاومتی باکارگاه گل سازی/جوان چهرقانی با تلاش جلوه ای از اقتصادمقاومتی رانمایان می کند

اقتصاد مقاومتی روشی برای مقابله با تحریم ها به دست جوانانی پر تلاش باعزمی جدی وروحیه ای جهادی است، اقتصاد مقاومتی و مقاوم‌سازی نظام اقتصادی راهی است که باپشتکار وانگیزه وحمایت های مسئولین مقدور خواهد بود و در شرایط حساس و تحریم، تلاش می شود برای بی اثر کردن تحریم ها، وابستگی‌های خارجی تولید داخلی کشور افزایش یابد.
کد خبر: ۹۰۴۲۱۳۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛محمدیوسفی از کارآفرینان برتر و ازجوانان تحصیل کرده  بسیجی فعال روستای چهرقان کمیجان از سال95 فعالیت خود راآغاز کرده است.

این جوان فعال حوزه اقتصاد مقاومتی که در حوزه تولیدات انواع گل مصنوعی است توانسته زمینه اشتغال سه نفر دیگر را نیز فراهم کند.

این فعال اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه با اندک سرمایه شخصی این کار را شروع کرده است، اظهار داشت: با حمایت های بسیج کار خود را توسعه دادم و امروز توانستم با راه اندازی یک کارگاه،سه نفر از هم روستایی  های خود را مشغول بکار کنم.

یوسفی اظهار داشت: طبق سفارشاتی که می گیرم محصولات خود شامل انواع مختلف گل را روانه بازار حتی استان های همجوار می کنم  و از این راه علاوه بر کمک به تولید داخلی کشور، توانسته ام  درآمدی حلال برای خود و دیگرهمکارانم نیز کسب کنم.

وی در خصوص تهیه مواد اولیه کارگاهش ابراز داشت : مواد مورد نیاز کارگاهم را ازکارخانه های ایرانی تهیه می کنم که این نیز برای  من خوشحال کننده است که مواد اولیه تولید محصولاتم، ایرانی است

محمد یوسفی با یادآوری اینکه در این مدت هرگز دلسرد نشدم و باقوت کار را دنبال کردم، گفت: حتی دغدغه‌های موجود در بازار فروش وسختی های این مسیر پرتلاش هم نتوانسته‌اند در این مدت، مرا از راه خود از عشق به تولید وشکوفایی مایوس کند

یوسفی چهرقانی در پاسخ به میزان تسهیلات اقتصادمقاومتی دریافتی از بسیج سازندگی برای راه‌اندازی کارگاه گل سازی گفت: تاکنون 50میلیون ریال تسهیلات اقتصادمقاومتی برای توسعه و رونق بخشیدن به کارگاه تولیدی از بسیج سازندگی دریافت کرده‌ام.

این تولید کنند گل مصنوعی درباره روند فروش محصولاتش می گوید : خوشبختانه با تعدادی از فروشنده های گل های مصنوعی در شهرستان های کمیجان،اراک،همدان و... ارتباط گرفتم وتولیدات را به فروش می رسانند و همچنین متاسفانه واردات تولیدات خارجی هیچگاه از لحاظ کیفیت ،مرغوبیت تولیدات داخلی را ندارندو مانعی بر مسیرپیشرفت تولیدات داخلی شده اند.

یوسفی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان مارا دراین مسیر حمایت کنند می توانیم این کارگاه را توسعه ببخشیم  ودر آینده  ای نزدیک به یاری خدا گام هایی بلند تر برداریم  و زمینه اشتغال را برای تعداد جوانان بیشتری فراهم سازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار