خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری در فارس خطاب به رئیس جمهور گفت: بی تردید تنها راه برون رفت از این وضعیت، اقدام انقلابی و کار جهادی است چرا که تجربه نشان داده است انجام سخت‌ترین کار‌ها با روحیۀ انقلابی و جهادی و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و با اعتماد به مردم، منتهی به موفقیت خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۴۲۱۳۵
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، آیت الله علی اکبر کلانتری عضو خبرگان رهبری در فارس در نامه ای به رئیس جمهور با اشاره به شرایط ویژه حال حاضر خواستار تلاش بیشتر و ترمیم شرایط اقتصادی کشور شد.

متن نامه آیت الله کلانتری به شرح زیر است:

 

باسمه تعالی

رئیس جمهور محترم حجة الاسلام و المسلمین جناب آقای روحانی

سلام علیکم

با احترام و آرزوی توفیقات

نیاز به گفتن نیست که در مقطع کنونی ، مهم ترین مشکل برای اقشار مختلف مردم به خصوص کارگران، کارمندان، کشاورزان ، فرهنگیان و بازنشستگان ، فشار های سنگین معیشتی و نابسامانی های اقتصادی است. افزایش گلایه ها و درد دل های مردم با علما و روحانیون که آنان را ملجأ و پناهگاه خود می دانند ، گواه این سخن است.

البته نخبگان ، اندیشمندان و جوانان فهیم ، از چنان درکی برخوردارند که ناتوانی و ناکارآمدی جمعی از مسئولان را به ناکارآمدی نظام اسلامی تفسیر نکنند و از همین روست که علیرغم فشار های اقتصادی و تنگناهای معیشتی ، هیچ گاه با ساختار شکنان و آشوب طلبان همراهی نکرده و نخواهند کرد . ولی بسیار روشن است که دلبستگی مردم نجیب به نظام و دین و کشور خود و محبت بی شائبه آنان به رهبر دلسوزشان، به معنای ارادت بی حد و حصر به مسئولان ناکارآمد و حمایت نامحدود از آنان نیست.

بی تردید تنها راه برون رفت از این وضعیت ، اقدام انقلابی و کار جهادی است چرا که تجربه نشان داده است انجام سخت ترین کارها با روحیۀ انقلابی و جهادی و با تکیه بر توانمندی های داخلی و با اعتماد به مردم ، منتهی به موفقیت خواهد شد.

امروز به نظر می رسد همۀ دلسوزان نظام به این اجماع رسیده اند که لازم است فراتر از نگرش های تنگ سیاسی ، یک تیم اقتصادی قوی ، متخصص ، متعهد ، انقلابی و کارآمد تشکیل داد که درد های مردم به خصوص آنان که با درآمد های اندک و در عین حال ثابت ، کمر در زیر بار گرانی خم کرده اند را درک کنند.

حال که دشمنان عنود با همۀ جنود خود از جمله امپریالیسم خبری، مرتجعان عرب، منافقان، سلطنت طلبان و غرب زدگان ، به جنگی تمام عیار با این مردم برخاسته اند، مقتضای عقل و شرع آن است که با همان روحیۀ دفاع مقدس، وارد کارزار شد و با تلاش شبانه روزی ، بدخواهان مردم و کشور را ناامید ساخت .

البته تکمیل کنندۀ این حرکت، اقدامات به موقع، شفاف و قاطع قوۀ قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی و محاکمه خارج از نوبت و مجازات سریع آنان است. با آرزوی توفیقات الهی برای همۀ خدمتگذاران به مردم و نظام اسلامی.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار